9 Kasım 2010 Salı

ALLEN IVERSON TÜRKİYEDE...



Başlığa bakanlar zannedebılırkı allen ıversonun türkiyeye gelmesi buyuk bır olay da ben bunu blogumda yazıyorum. Basketbolla cok ilgili olmamam ragmen ıversonun adını duymustum ne kadar populer oldugunuda bılıyorum. Ancak bız sevgımızıde uzuntumuzude cok abartılı yasıyoruz. Adam havaalanına gelmiş taraftar grubu karsılıyor tabi ama adam da kı surat ıfadesı belliki korktugunu gosterıyor. Her tarafını taraftarlar sarmıs bırı oraya cekıo bırı buraya. Sonucta adama yabancı bı yer burası. kendımde yurtdısına cıktıgım ıcın nasıl bır hıs oldugunu bılıyorum az cok. taksici yazımda degınmıstım ucundan.



Şu üstteki resime bakınca hani haberide okumasam zannedecemki öndeki adam arkadakilerin saldırısına ugruyor adamın bıri koluna gırmıs onu uzaklastırmaya calısıyor. Arkadaki taraftarların yuz ıfadesıne bakarsanız boyle anlamakta ne kadar haklı oldugumuda gorursunuz. Adamın adı ahmet mehmet olsa sessız sedasız gelırde ulkemıze bir allahın kulu karsılamazdı . Bu yabancı özentiliğinden bu ezıklık duygusundan kurtulmamaız gerekıyor artık. Yıllardır bu empoze edıldı bıze yok alaturka olma alafranga ol. doguya değil batıya yüzünü dön. bizim bi yere dönmemeize gerek yok kendimiz olalım yeter

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...