13 Kasım 2010 Cumartesi

AŞK MI SEKS Mİ?

Konu baslıgından da anlasılacagı uzere konu gayet acık. Yıllardır duyarım. ask olmadan seks olmaz. Yada seks yoksa ask olmaz die. Benim sordugum ise hangısı önceliginiz. Tabiiki herkes ikiside diyecektir ama bunu bir cvb olarak kabul etmiyorum. Aşk mı daha önemli sizin için yoksa seks mi.

Bana sorarsanız aşk seks için bir araç. Bu cümleden sonra beni duygusuz ruhsuz sananlarınız cıkacaktır. Cıkabilir cok da umursamam. Ama olaya soyle bakalım. İnsanlar bırbırıne aşık oluyor. daha sonrasında bazı ılıskılerde cınsellıgı yasıyorlar bazılarında yasamadan bıtırıyorlar. Kımse bana ıspat etmeye calısmasın " bak işte seks olmadan da ask oluyor dıye. O ilişkide cinsellıgın yasanmamasının sebebı tamamen toplum baskısı yada orf adet töre neyse . Eger işin sonunda evlılıkle sonuclansaydı bir şekilde seks işin içine gırecektı. Buradakı onemlı nokta, seks olmasada ıkı tarafta bunu ıstıyor aslında. Olmamasının sebebi ise bekaret korkusundan baska bırsey degil.


İnsanın yaratılışı bır kere bunu ustune kurulmus. İnsanlar bırıbırıne asık olur evlenır sevişir cocuk yapar neslın devamı saglanır. Seksin olmadıgı evlılıklerın bır sure sonra bıtmeye mahkum oldugunu hepımız bılıyoruz. O zaman noldu bu aska. Seks olmayınca neden bıtıyor. Hanı cok asıktık hanı yanıp tutusuyorduk.

Olayı özetlemek gerekirse,

aşk seks için bir araçtır
seks ise hem rahatlamak hemde neslin devamı için bir araçtır.

4 yorum:

  1. Doğru aşk sex için bir araç ... Bir yerden sonra cinsellik ön plana çıkıyor

    YanıtlaSil
  2. ask olmadan da cınsellık olabılıo ama askla olunca tadından yenmıo valla:)

    YanıtlaSil
  3. seks tahammül demek. karşı tarafa olan tahammülün demek bence. seks iyiyse seks varsa bi çok şeye tahammül edip susabiliyosun en büyük kavgalar bile harika bi seks yaratıyo

    YanıtlaSil
  4. ah ah o kavga sonrasi atesli seks baska hicbiseye benzemez tabi. Herseyi unutursun dedigin gibi. ama ben sadece seks iyi die tahammul edilecegine katilmiyorum. Icinde duygu yoksa o kavga sonrasi o atesli seks olmaz zaten. Kavga bile olmaz hatta

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...