10 Kasım 2010 Çarşamba

Ben kızım osurmam ki...


Bu konu nerden geldi aklına derseniz lisede yaşadıgım ama hala dun gıbı aklımda olan bır olaydan diye cevap verebilirim.Lise son sınıfta ben yanımda suleyman dıe bı arkadas arka sırada ıse 2 tane kız arkadas oturuyor. Oturmus muhabbet ederken ortalıgı bır anda bı koku kapladı. Ama oyle gecıstırılecek bır koku degıl. Nohut kuru fasulye ve leblebı ıle harmanlanmıs bır koku. O yuzden uzerıne konusulmayı hakeden bır kokuydu. Bir anda herkesden homurdanmalar cıkmaya basladı. Bu koku nerden gelıo falan derken cevap bulundu. Ortamda bırı osurmustu. Osuruk demek ona  haksızlık sayılır. kokunun yogunlugunu goze alırsak kucuk capta bı kımyasal silah. tabi yapanı bulmak ıcab edıyordu. herkes bırbırıne kacamak bakıslar atarak kımın yaptıgını anlamaya calışıyordu. sonrasında kızlardan suleymenla benı suclayan ıfadeler duyunca bende ıster ıstemez savunmaya gectım.Aramızda soyle bı dıyalog gectı.

-süleyman senmi yaptın yoksa
-yok ben yapmadım
-(bana dönerek) o zaman sen yaptın
-nie bizden süpheleniosunuzda kendınızı hiç katmıonuz
-ama ben kızım. kızlar osurmazki..
-dumur

Peki kızlar osurmuosa bu asagıda resmi olan kız ne yapıo.



(termal kamera net olarak osuruk belli olsun die)

Kızlar sözüm size varmı burada acık yureklılıkle ben osururum dıyen  cıksın. orada içerlerde oldugunu bılıyorum o gaz tanecıklerının salın gıtsın gızlemeyın.Kızları gozunuzde buyutup de ınsan ustu varlıklar halıne getırmeyelım arkadaslar onlarda bızım gıbı yer ıcer sıcar burnunu karıstırır. O lisedeki kız burda olsada suratına osursam. Nasılda ukala ukala konusmustu o zamnalar ya. Tabı o zaman toylugun vermıs oldugu seyle sıneye cekmıstım ama bugun cekmem yuzune soylerım sen osurdun die.
(buda kapak olsun)
Sımdı bayan okuyucular alınmasın bu yanlıs bısı degıl. normal ınsan davranısı. Bunu yapıosunuz dıe kımse yadırgamıo sizi ama bız yapmayız bız etmeyız tarzı laflara gerek yok. yapıonuz ıste osuruosunuzda burnunuzuda karıstırıonuz kıçınızıda kaşıonuz dişlerinizi arasındakı yemek artıgınıda parmagınızla cıkarmaya calısıonuz etc.

yazımı konuyla ılgılı guzel bır vıdeoyla bıtırıyorum sızın sevgılınızde boyle bırı olabılır dıkkat edın

4 yorum:

  1. osururlarda çirkin kızlar osurur güzel kızlar pırt yapar :p

    YanıtlaSil
  2. sen hangı gruba gırıon o zaman:)

    YanıtlaSil
  3. Video felaketmiş ya, öyle bir sevgilim olsa polise başvururum beni korumaları için :p

    YanıtlaSil
  4. oyle bir sevgilin varsa polisi karistirma direk birak gitsin

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...