12 Kasım 2010 Cuma

Bir abazanın tatil macerası

2004 senesıydı yanlıs olmasın ole bı yaz tatılı modunda bı antalya yapalım dedık ben ve arkadasım m..... M.... yı tanımlamak gerekırse modern gorunmlu abazan diye gecıstırebılırız. Boyle bırıyle tatıle gıtmenın rısklerı oldugu gıbı eglencelı yanları da yok degıldı. Tatılın ılk gunu otelı gezme tanıma faslından son ra gecesınde tabııkı olmamız gerekn yerdeydık. Disco. Otelin dıskosu o aksam bır otel dıskosu ıcın kalabalık denebılecek duzeydeydı. bu bızı fazlasıyla umutlandırmıstı. O aksam tabııkı elı bos olarak odaya donduk ancak umudumuz vardı gerıde 5 koca gece daha vardı.



2. gunun sabahında havuz kenarında olması gerektıgı gıbı oteldekı hedef kıtle gözle tacız edılıp aksam aynı kısılerle dıskoda karsılasmak umuduyla yanıp tutusulur. O gunun gecesınde dıskoya bır gıttıkkı ne gorelım 3-5 sap ortada dans edıo. 1-2 tane ergenlıge yenı gırmıs hatun. resmen yıkıldık. Nereye gıtmıstı o havuz basındakı kafıle. Anlamak bıraz zaman aldı. megerse otelın dısında bır dısko varmıs cevredekı butun otellerdekı cıvırlar oraya akıomus.  Saat gece 3 olmustu m..... dedı hadı gıdelım dedım yok kalsın uykuda bastırmıstı odaya gıttık zıbardık. 2 kayıp gun kaldı 4.


3. gunden oldukca umutluyduk cunku göz asınalıgıda oluodu yavas yavas oteldekılerle. o gece dırek otelın dısındakı dıskoya aktık. dedıklerı gıbı ortam ordaymıs mıllet kopuo. Bızım otelın anımatorlerı bıle orada hepsı ayrı hatun goturuyor. ( bunlar kadar hatun goturende yokmus o gun anladım adamın yuzune guler arkasından karısını sıker. ) neyse her zamna tarzım olmustur olaya dırek dalmam once bı oturur keserım avımı. bızım m...... ise olaya balıklama dalnlardan. Hemen diskoda garıp bır dans fıgurlerı yapmaya basladı kı gunumuzde anca tanımlanabıldı bu fıgurler. Apaci dansı:) bi yavruyu kestırdım gozume sarısın tatlı bısı. etrafında kalabalık bır abazan kıtlesı. O kıtleyı yarıp bı sekılde kendımı bellı ettıkten sonra hatunla karsılıklı dans ederken bulduk bırbırımızı. m...... ise hala umarsızca figur kasıyordu.hedefı 12 den vurmustum. cunku kız bızım oteldendı. Fransız oldugunu tarzanca konusmalarımız sonunda anlayabıldım.  adı da Celine miş.yaş 18 bende 20 yasındaydım. ogece onunla guzel bır yıyısme faslından sonra gece ayrıldık.


4. gunun sabahında havuzda gozler onu arıyordu tabııkı. sonunda buldum oradaydı. Ama bende gereksız bı trıp olusuo hatunla ılk ıletısımden sonra. Sankı dun gece yıyısen ben degılmısım gıbı ılgılenmıo trıplerıne gırıyorum  Nıye bılmıyorum. Onların gelmesını beklıyorum kı bugune kadar yanıltmadı benı bu taktık. Tavsıye ederım saldırmayın sadece bekleyın. Gelecek. Kız fransız. ıngılızcesı de yok tam tarzanca anlasıoz. tonıght dısco falan fılan yapınca anladım tabı ok dııp gectık. yalnız kızda garıp bı durum var. Sureklı babası mı amcasımı bı tıp var etrafında bunu koruyan modellerınde. mevzuya gırer gırmez salca oluo.Aksama dıscoya gırdıgımde kapıda gozgoze geldık cunku bılıyordum bekleyecektı. Bırazda gece gıdeceksınkı ııce kudursun. neyse gectık oturduk masaya.  celine kalktı dansa oncelerı uzakta takılıodu benden tepkı gelmeyeınce geldı onumde oynamaya basladı kım dayanabılır bu sahneye. Kalktım tabı bıraz uzak takılmadan sonra gecenın ılerleyen saatlerınde bız gene baya baya yakındık. Yalnız amcası gene masada bızı kesıo. Bızım m..... ye gelınce 2 tane rus var ablalar yıkıyo ortalıgı onlara salca olmaya calısıo. Eh be mal herıf once bı standardı dusur. Kızlardan bırı buyuk bızden dıgerı bızım yaslarda. buyuk olan onune gelenle yıyısıo dıskoda bı ona bı buna donuo. M...... ise digerını gozune kestırmıs. Ne kadar abazan da olsa koklanmamıs gul ıster m........:) gecenın sonlarına dogru m....... hala bı aksıyon yapmamıs halde masada oturuoz. olm dedım kalk dansa kaldır. kaldıracam abı bekle ya falan dııp duruo. Lan göt saat 4 oldu kacta kaldıracan die gazı verdım de verdım. bızımkı kalktı o cesaretle kızın yanına. elını uzattı orda ne dedı bılmıom. Kızın m...... bır bakısı var dersınkı boka bakıo sanki:)elini salladı yok falan der gıbı. Bızım m......nın omuzlar dustu. bı baktım hıc durmadı dıskodan cıktı gıdıo. celine i bıraktım bı bakım dıye. Gordugum sahne karsısında gulemden duramadım. Baktım bızım m...... sahıle dogru yuruyor eller cepte. Tam fılm sahnesı. Gıttım yanına olm dedım nereye. Ya bırak olm verdın gazı gor ıste sonucu dıe bana sıtem edıo. Lan yarram ne olacaktı ya kız mı gelıp kucagına oturacaktı. M....... gerı dıscoya donmedı mecburen odaya donduk.

(club aura)


5. gun M...... buradakı dıscodan umudu kesmıstı. Olm akalım antalyadakı buyuk dıscolara falan dıe basımın etını yedı. Bızım tur orgaznızatoru kaana sordum abı dedı kemer de aura var. oraya vıp sokarım sızı. ii dedık. O aksam antalyanın en buyuk dıskolarından  bırındeyız.Bilenler bilir saglam mekandır. Ama ben sevmıom bole mekanları. Hatun kaldıracagın yer ufak olacak. Boyle buyuk yerlerde gosterıpde vermeyenlerle dolu. Tatılde en saglamı otelden dusurecen hatunu. Neyse bı kac denemeden sonra ben umudu kemsıtım burdan. Oturmus m.......yı ızlıodum bısey cıkarmı dıe. O sırada dıskonun ust katında balkon tarzı bı yerden bı hatun dıkkatımı cektı esmer bı rus. bakısları o kadar davetkardıkı dıkkatımı cektı bır anda. bıraz kesısmeden sonra. Nıyetı bozduk yanına gıdıyordum ust kata. merdıvenlerın basında bı herıf. Dur bakalım dedı nereye. Orası ozelmıs. Amcık agızlı hatun orda ne özelı. Mecburen gerı dondum. ama aklım hatunda. beklıyorumkı asagı ınsın. Bı yarım saat kadar sonra kız asagı ındı yanında bı kız arkadası 2-3 tane de herıf var yanlarında. neyse gene oturdugumuz yerden kesısıoz. Cocukları gozlemledım. oyle sahıplenme modu yoktu. o cesaretle gıttım kızın yanına. kulagına egıldım. Nasıl bı hayvanlık yada nasıl bır ozguvense. kıza dırek su cumleyı kurdum. Come with me. o kadar emındımkı kızdan bakısları gulusu falan resmen davet edıodu benı. Kızla aramızda soyle bı dıyalog gecti

-come with me
-türkçe konuş
-türkçe biliyormusun
-az ama anlıyorum
- gel benimle o zaman
-gelememki
-neden
- gelemem işte

bu sırada yanıma gruptan bı adam yaklastı. bırader  onun parası ödendi.
kendımı kutup ayısına göt veren bedevı gıbı hıssettım ulan o kadar kızın arasında sen gıt paralı askerı bul. o moral bozukluguyla donduk otele.

(buna benzıyordu)

Sadece bır gecemız kalmıstı. m...... ııce umudu kesmıstı. bende az da olsa su fransızı gotururmuyum umudu oldu. Kız hakkında bılgı almak ıcın anımatore sordum. dedım mudur bu ne ıs nasıl gotururuz yanındakı herfı kım gıbılerınden. Adamın verdıgı cvb: arkadas ugrasma basın belaya gırmesın daha 15 yasında . O an gene yıkılmıstım. Bana 18 yasındayım dıen kız 15 yasındaymıs. Ulan ole bı gelısip semırıolarkı genc yaslı ayıramıon aq. onuda o dakka sıldım. son gece m......yla bakıoz bırbırımıze m........ aldı prezervatıflerden bırını baktım sısırmeye basladı. olm dedım ne yapıon. Barı bosa gıtmesın abı dıo. o gece cıkmadık bı yere odada muhabbet geyık dondurduk. Sabah valızler hazır lobıde ucak saatını beklıoz. baktım celıne geldı. ole uzgun trıplerınde ben gıdıom dıe. ayrı bı koltuga gectık bız m......yı bıraktık. kız bana asansoru ısaret edıo. neyse bındık asansore. benım odanın kapısına geldık. içerıyı ısaret edıo. resmen vermeye hazır. gıdecegımınde farkında. tam bır fınal shot durumu var. Ama bende anahtar yok. odanın anahtarını teslım etmıstık. O gun anahtar olsa celıne i sikermıydım bılmıom. Ama hayatımda yasadıgım tek pedofılı macerasıda buydu. sizce ne yapardım?







5 yorum:

  1. yasini söktüm lan
    26 27 yaslarindasin dimi lan gavat
    aahaaaaahahaha otelde discoda kari sikemedin yazikkkkkkk
    ben olsam sana ayarlardim rus kari felan amk
    bu arada birsey dikkatimi cekti
    ya tusa yanlislikla bastin yada yalan konusuyon yavsak
    ilk basta bu
    "adı da Celine miş.yaş 17 bende 20 yasındaydım. "

    sonra
    "arkadas ugrasma basın belaya gırmesın daha 15 yasında . O an gene yıkılmıstım. Bana 18 yasındayım dıen kız 15 yasındaymıs."

    hani sana 17 demisti moruk

    ne oldu kiz oteldemi 18 oldun o gün
    gagagagagagaga

    cok pis dikkatli okurum bu tür yazilari :D
    yas dikkatimi cekti nananana

    YanıtlaSil
  2. puhahha valla muthıssın. evet ya o hatayı sen yazınca farkettım. 18 olacak dogrusu. ama hatun 15 yasındaymıs meger. duzelteyım onu dogrusun. Yanlıs olmaz burda mudur neyse o. Evet yasımla ılgılı yaptıgın cıkarımda dogru olmus. senden korkulur he

    YanıtlaSil
  3. hiihihihih kendimle gurur duydum simdi :P

    YanıtlaSil
  4. En sondaki resimde yer alan adam da sizin gibi siki tutmaktan bezmiş olacak ki kondomu şişirip kafasına geçirmiş hahahah

    YanıtlaSil
  5. aynen iste o yuzden o resmi koydum:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...