11 Kasım 2010 Perşembe

EN GÜZELİNİ SONA SAKLAMAK

Evet bu yazımda acaip sinir oldugum bı mevzu var ondan bahsetmek ıstıyorum. kucuklukten gelme salakça takıntılarımız vardır. Bunlardan bazıları o kadar sacmadırkı ama ınsan engel olamıyor genede yapıyor.


mesela aranızda muhakkak yapanlar vardır yolda yuruken bole kaldırım tasları oluo cızgılı kare bıcımınde. Boyle o cızgılere basmıcaz dıye embesıl gıbı yuruyusunu degıstırenler vardır. Burada sımdı ulan bende bunu yapıom embesılım moduna gırıp saklanmayın oraya bunu kendımde yaptım bır zamanlar. Ama sorsalar nıye yaptın cevap yok

yada bole fındık falan yerız yada meyva neyse artık. en guzellerını sona saklarız once kotu olanları sevmedıklerımızı yerız en sonra tatlı olan guzel olan taze olanı saklarız. Sonrada bırı gelır salca olur sen kotulerı yerken ıyılerı yemeye baslar. Adama dıyemezsınkı ben onları ayırmıstım. Bu ısın de mantıgı yok eh dıyebılrısınızkı once kotulerı yıyıp sonlarda ıyılerını yıyıp agzımın tadını bozmamıs olucam. Bunu dıyene tek bısı derım. 3 tane taş gibi hatun var yatakta gidip hangisine çakarsın önce. Çükünün tadını dusunurmusun.



He bide şu merdivenden cıkarken merdivenleri sayma hadisesi var. Sanane lan pezevenk müteahit mi olacan. Kac tane varsa var. Sen cıkmaya bak. Bunlar takıntılır yataga kız atsalar amındaki kıllarıda sayarlar. Tek sayımı cift sayımı dıye papatya falı bıle bakarlar.

Fazla uzatmadan sonuncusunada baglayalım. Şu arabaların plakalarına bakıp onlardan anlamlı kelımeler turetme olayı vardır bıde. Bir rivayete göre sırf bu tıpler yuzunden plakalarda Ğ harfi kullanılmamıstır. Eger aranızda varsa boyleleri alın sıze bı plaka okuyun bakalım. ne cıkaracaksınız anlamı.


Bunları yapanları burda suclamıom aslında bunları yazıosam ıllakı bende yapmısımdır ama sımdı bakınca ne kadarda sacma gelıo ınsana degılmı. Bunkarı takıntı dıyede tanımlayabılrıız aslında. Ama cok sacma be kardesim


4 yorum:

  1. 3 hatunun götü güzelmis hahahaa

    YanıtlaSil
  2. evet dogru secımı yaptın:D demekkı takıntıların yok:)

    YanıtlaSil
  3. Çikolata yerken, katmanlarına ayıran manyaklardanım bende, :(

    Ben şu boynundan totosuna kadar dövmesi olan kadını beğendim..

    YanıtlaSil
  4. :D bende ıkısı arasında kaldım ne yalan soylıım ama su hatunların popolarını bayanların sadece degerlendırmesıde ayrıca bı enteresan gelıo bana. :) o dedıgın bıskuvıde yaparım bende ortadan ıkıye ayırır ortadakı kremayı yerım sonra dısını

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...