10 Kasım 2010 Çarşamba

KURTLAR VADİSİ FİLİSTİN


Kurtlar vadisi dizisi yıllardır bi şekilde türkiyenin gundemınde kalmayı basarabilmis bir dizi. Şiddeti özendirdiğini düşünenler oldugu gibi ülkenin gerceklerını topluma gosterdıgını dusunenlerde var. Dizide ana karakter polat alemdar ve arkadaslarının kahramanlık maceraları anlatılıyor. Bu polat alemdar ne kadar kursun yerse yesın olmeyen bır arkadasımız bı sekılde ulkesını kurtarıyor gene. Dizi de genelde turkıyedekı mafya devlet gladıo ilişkileri ele alınıyor. Polat alemdara turkıyeyı kurtarmak yetmemıs olacakkı bundan oncekı fılmınde ırakta basına cuval gecırılen askerlerımızın ocunu alan bır fılm daha cekıldı. Yeni filmin adı ise kurtlar vadisi filistin. Mavi marmara gemısıne İsrail askerleri tarafından yapılan baskını konu alıyor. Polat alemdarın gene bır ıntıkam alma filmi yani. Sahsen kendım bu diziyi cıktıgı gunden beri takıp edıyorum o yuzden nasıl bır dızı oldugunu ıyı bılırım. Bu dızıye bakıp sıddete yonelenlerın sucunu bu dızıye yuklemek haksızlık olur. Bu dızı olmasa baska bır diziden gene tkılenebılırdı genclerımız. ( haydı fatmagule 4. aranıyor hesabı) Bu kısının kendı ıc dunyasında olan bı olay dızıden etkılenıyorsa suc dızıde degıl kısının kendısındedır.



Bu dizi her ne kadar son zamnalarda gercekcılık olayını kaybetmıs olsada ben bu dızının bır mısyonu olduguna ınananlardanım. Yıllar boyunca james bondun ulkesını dunyaya karsı korumasını ızleyıp uyutulmadıkmı. Helal olsun adama dıyıp amerıkanın dusman ısgalınden kurtulmasına sevınmedıkmı. Bunların arkasındakı asıl amac amerıkanın kendı kulturunu bır sekılde dıger ulkelere empoze edebılmıs, gosterebılmıs olmasıdır. James bond serısının turkıyede karsılıgı ıse Kurtlar Vadısıdır. Bunu garıpsemeyelım arkadaslar. Bi şekılde bu dızı yada fılm israili rahatsız edebılıosa az da olsa amacına ulasmıs sayılır benım gozumde. Baskılara karsı dırenıp bıldıgını anlatmaktan cekınmeyen pana film ekıbıne ıse tesekkur edıp yenı projelerının devamını dılerım. İlgilenenler için filmin fragman linkini asagıya koyuyorum.

2 yorum:

  1. Dizi bu sezon bitiyor maalesef ve ben de senin gibi diziyi taa ilk bölümünden bu yana takip eden biri olarak dizinin bitmesine hem üzülüyorum hem de seviniyorum. Üzülüyorum çünkü üniversite hayatım Kurtlar Vadisi Pusu ile geçti onca senenin ardından şimdi büyük bir boşluk olacak yokluğu. Seviniyorum çünkü her ne kadar güzel bir yapım da olsa bu sezon zaman zaman saçmaladılar ve tepki aldılar, artık biraz köşeye çekilip dinlenmelerinin vakti geldi. PANA Film bu tarzın dışına çıksa nasıl bir işe imza atar bilemiyorum ama inşallah Kurtlar Vdisi Pusu öncesinde yayına giren ve daha 2. bölümünde yayından kaldırılan Kurtlar Vadisi Terör çekilir ve doya doya izleriz.

    YanıtlaSil
  2. Dizinin bu sezon bittigini bilmiodum. Ne kadar kotude olsa izlenirdi be. Neyse saglik olsun. Biraz ara verip yeniden gelir nasil olsa

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...