17 Kasım 2010 Çarşamba

Sevgiliyle tatil

Su an tatilde oldugum icin tatil yazisi yazayim dedim bi tane. Yalniz bu yazacagim yazi su anki tatilim degilde bundan onceki ile ilgili. Aranizda sevgilisiyle tatile cikanlar olmustur. Bu durum abazan erkekler tarafindan ulasilamaz bir mertebe gibi gorunsede iyi taraflari oldugu gibi kotu taraflarida vardir.

Iyi taraflarindan baslayalim. Butun tatilini 250 gram amcik parcasi pesinde kosarak harcamamis olursunuz. Bunun yerine tatilin tadini cikarip eglenmenize bakarsiniz. Cunku biz erkekler eger erkek arkadaslarimizla tatile cikiyorsak geri  dondugumz zaman bizden haber yada skor bekleyen arkadaslarimiz oldugunu biliriz. Bazi erkekler bisi olmayacagini bildikleri icin akisina birakirlar donduklerindede kurguladiklari bir senaryoyla nasil sikici bir sahsiyet olduklarini arkadaslarina anlatirlar.. Gecmesi muhtemel diyalog soyledir:
 Haci hatunu bir yatirdim aldigim bacagi omuza bi yandan goguslerini yaliom( bu arkadaslar bu kadr da esnek olurlar) bir yandan veriom mali. Nasil bagirio ama nasil. Sabaha kadar 5 posta gittim. Gordugunuz gibi biz erkekler bizbize muhabbetlerde bu kadar hayvan olabilioz. Veya hikaye yazmakla ugrasmayip gercekten olan olayi anlatmak icin kasan arkadaslarimiz da vardir ki bunlarin sadece yuzde 10 luk kismi basariya ulasirken yurda donuldugunde basari orani yuzde 90 lara cikabilmektedir bir anda.
      Diger iyi bir tarafi sabah kalktigin zaman burnunda bir cift kokan ayakla uyanmak yerine mis gibi kokan bir bayan vardir. yeri geldiginde romantik yeri geldiginde atesli takilabilirsiniz. Ama erkek arkadasinla ise hayvani durtulerden baska birsey dusunulemez.
       Oteldeki hatunlarin gozundede imaj olarak iyi durumda baslarsin. en buyuk celiskide burdadir ya zaten. tek olsan sana bakmicak hatunlar yaninda kizarkadasin varsa bir anda bakislarin hedefi olabiliosa. Dusunce tarzlari su olabilirmi. Bu kiz bunla beraberse bu cocukta is vardir. yatakta iyidir bu.Burada iyi bi ego tatmini( got kalkmasi) yasanio tabi. Ama caresizssindir sadece kacamak bakislarla yetinirsin.
      Diskoda dam sorunu yasamaman da avantajarindan biridir sevgiliyle tatilin ama erkekler simdi diyebilir yanimda sevgilim varsa diskoya niye gideyim. Cunku diskoya zaten hatun bulmaya gidilmektedir.

       Kotu taraflarindan bahsedelim birazda. Bir kere tatilin olmazsa olmazlarindan rus hatunlarla diledigin muhabbeti kurup iletisime gecip belkide sonunda mutlu sona ulasman bi sekilde imkansiz kiliniyor. He risk alip bunu yapanlar varsada eldekini kaybetmeyide goze almislardr.
       Erkek arkadaslarinla havuzda yapacagin hayvanliklari kiz arkadasinla yapamazsin. Su kaydiraklarindan 3 er 5 er kayma isi olsun, havuza got ustu atlayip en cok suyu etrafa tasirip milleti islatmak gibi sevilen aktiviteler unutulmalidir
       Eger kiskanc bir erkekseniz kiz arkadasiniza aslinda onceden sizinde yaptiginiz gibi tamamen masumane olarak bakan abazanlari gormezden gelmek zor olabilir.
       Odada uyurken rahat rahat osurmazsiniz.Yemek yerken gegiremezsiniz vb.
       
Geleleim sonuca. Hangisini tercih edersiniz die sorduklarinda cvb im kiz arkadasimla olan tatil olurdu. Cunku onunla yasadiklarin ozel anlar hic birseyle olculemez.

6 yorum:

  1. birader bu yazın bana bi olayı hatırlattı, benim blogda görürsün!

    YanıtlaSil
  2. simdi bi sorum var yanlis anlasilmasin bu yazdiklarim hatta cevabini bi erkek olarak senden aldiktan sonra silebilirim bu yorumu.neyse.sevgilim yanimda gegiredebilir ossuradabilir igrenmem o da zaten bunlari yaparken bi ayi gibi gozukmuyo gozume(batmiyo yani bu durumlar insaniz sonucta yanimda yapmicaksa kendini odaya mi kapatsin benimle gorusmesin aman otum bokum pusurum geldi yaninda da olmazki diyip yanimda olma suresini mi kisaltsin?tabi ki insan olmanin dogasi geregi ki yapsin ne var yani)sonra efendime soyliyim su senin evlenmeden once denenmesi gereken pozisyonlar bizim icin normal hal boyleyken adam bana bikini giydirip baska erkeklerin bakmasina goz yumamaz degil bikini mini etek giysem surat bes karis.giyme demek istemiyor ama giyince de bozuluyor.simdi bu kadar rahat sevgililerken neden bu yasaklama saklama gostermeme cabasi?simdi sen soyle sen bunlarin tamamini buyuk bi ictenlikle ve askla birbirini tamamlamayla yasarken neden yasaklayasin bazi seyleri?yoksa ben hala bu kiskanclik olayini bi erkek gozuyle goremiyor muyum? cok uzakttim soriiii:)

    YanıtlaSil
  3. Bu soruna cvb 2 farklı sekılde verılebılır.bı gercekten kıskanan erkekler bıde kıskanıyormus gıbı yapan erkekler. Gercekten kıskanan erkekler ıcın cozum yok sen de yetısme tarzı, ben dıım duygular hısler bu adam boyle olmus. engellıyemezsın. Onun senı kıskanmasına takılmak yerıne bu durumu kabullenıp hareket etmen lazım cunku karsındakı adamın yapısı bu.
    Birde kıskanıyor gıbı yapıp kız arkadasının bu durumdan hoslancagını dusunen erkekler var. Tabı buna sebepde kıskanmanın sahıplenme duygusuyla esdeger olarak gorulmesı. her ne akdar pratıkte bu dogru olmasada kızalrın bakıs acısıyla genelde teorıde kıskanan erkek seven erkektir imajı var. Benimde kız arkadasım mini giydiğinde dısarıdan gelen bakıslara sinirleniyorum. Ama bu sinir kız arkadasıma değil bakanlara aslında. Sonucta ona yakısan bırsey gıydıgı. O bakıslar cok rahatsız edıcı boyuta gelıyorsa kısıtlamalar burda baslıyor. Aslında cok karısık bır konu ve burada bır yorumla cevap verılemeyecek kadarda uzun. kısaca toparlamaya calıstım ama iice dagıldı konu:)

    YanıtlaSil
  4. ya ben bu cevaplari mail yoluyla al dememisim o yuzden uzun sure sonunda gorebiliyorum oyle yine gezerken blogunu cvp vermis mi acaba derken gordum:(
    neyse yani kiskaniyormus gibi yapmiyor demek ki cunku ben defalarca bundan hoslanmadigimi dile getirdim.
    cok tesekkur ederim cvp icin.

    konu cook kurcalanacak bi konu o yuzden burda kirletmiyim yazinin altini:)

    YanıtlaSil
  5. mail derken?. cevaplari mail olarakmi istiyorsun.? mailin yokki bende nasil cvb verebilirdim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...