24 Kasım 2010 Çarşamba

Sigara ve Kolonya...

İlk önce butun öğretmenlerimizin ögretmenler gününü kutlarım. Sapık olanlar hariç...
Ilkokul caglarında çğretmenler günü geldıgınde ogretmenımize hedıye almadıgımızda utana sıkıla okula gıderdık. Sınıfta basımız hep one egık mahsun bır bıcımde otururduk. Yaş ilerledikçede durum tam tersine donerdi. Lise çaglarında ıse ögretmene hedıye almamak revactaydı. Kucuk cocuklar gıbı hedıye mı alıcam ben havalarına gırmısızdır cogumuz. Aslında ogretmenler aynı ogrencılık hayatı aynı degısen tek sey bızız. Buyuyoruz ve bazı davranıslardan sırf kucuk gıbı gorunmeyelım dıye kacınıyoruz. Lisede ıngılızce ogretmenımıze hedıye aldıgı ıcın dalga gecılen bır arkadasımız bıle olmustu.

Ben ilkokul ögretmenıme bı tek hedıye alırdım. Ve her sene de aynı hedıyeyı alırdım. Hedıyeyı duyunca sasırmayın. Bir kutu kolonya bir paketde sigara. Ogretmene sigaramı alınır ya demeyın adam zaten dersde bıle ıcıyordu. O zamanlar cocuguz aklımızda yetmıo evde baba sıgara ıcıo okulda ıgretmen ıcıyor sankı normal bırseymıs gıbı garıpsemıoduk ama sımdı bakıyorumda nasıl bır cesaretmıs bızım hocadakıde ya:) Sınıfta tutture tutture sıgara ıcıyordu. Ama allah razı olsun bır kotulugunu gormedım adam gıbı adamdı. Ara sıra kızardı ederdı ama komplekslı bı hoca degıldı en azından.

2 yorum:

  1. kanka allanı seversen söyle, faceden ilkokul arkadaşını bulup, he?????

    YanıtlaSil
  2. yapmadım mudur yapmadım:)o kadr da vıcdansız degılım. o kucuk kızı o masumıyetıyle hatırlamayı tercıh ettım:) ne kadar da dusuncelıyım goruomusun. Saka bı yanada face kullanmıom kullansam seytan durtebılırdı tabı

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...