6 Aralık 2010 Pazartesi

Amsızlık özlemi!

Amsızlık özlemi oyle buyuk bir özlemdir ki baska hic bir ozlem onun yerini tutamaz. Sevgiliye duyulan özlem, gurbetteyken vatana duyulan ozlem, aileden uzaktayken aileye duyulan özlem amsızlık özlemi yanında cok hafif kalır.

İnsan dusununce bi garip oluyor. 250 gram et parcası neden bu kadar degerli diye. Oyle demeyin arkadaslar yükte hafif pahada ağırdır o. Pırlantadır o elmastır o. Yalnız zamanlarımızda aklımızda hep o vardır. Ergenlige girerken kimse bizi anlamazken, nicin boyle asilestigimizi bilmezken, bizim aklımızda hep o vardır. Ona ulasma istegi ona duyulan ozlem doner durur beynizmizde hep.

Önumuzde sallanan seyin ne oldugunu anlamaya basladıgımız andan itibaren, onun ait oldugu yere goturmek isteriz hep. Evet çükümüz kendini yabancı hissedio bu vucuda. Baska bir yere ait oldugunu hissedio. Bazen kızıyor sahlanıyor. Onun bu kızgınlıgını cosmasını dizginlemek icin sevgiyle oksarız biz onu. Ama nafiledir. O oksamaların sonunda gozlerinden yaslar fıskırır. Zannetmeyinki sevinc gözyaslarıdır onlar. Kederden dertten aglamaktadır o. Yeter demektedir icten ice oksama beni. yalancı sevinclerden sıkıldım beni. Gercek mutlulugu istiyorum ben. Am istiyorum am!! diye haykırmaktadır aslında içten içe.

Nasılki bazı cocuklar anneleri babalarini cok sever bazıları ise nefret eder. Cükümüzde bizi sever yada nefret eder. Cocuga her istediği alınmazmıs. Biz boyle yetiştirildik. Çükede her istediği verilmez. Çunku bu cük cok secici değildir aklı ermez. Önüne gelen herseyi kabul eder o ama biz ebeveynler olarak dogru olanlari secip vermeliyiz ona. Saglıklı beslenmeli yani. Oyle her istediğinide vermeyeceksiniz. Hor kullanmayacaksiniz. Onunda bir gururu oldugunu unutmayacaksınız. Arada sırada baba ogul dertleseceksınız. Kafasını oksayacaksınız. Bazen bu ona dahada tatlı gelecektir. Ama ihtiyacı olanıda belirli aralıklarla vereceksınızki asi olmasın.

Cükümüz buyudugunde artık ne istediğini bilen bir birey oldugu zaman onun özlem duydugu seyi ona vermek biz ebeveynlerin gorevidir arkadaslar. Bir sonraki yazımda ise sevgililerin kavusması hasretin sona ermesini anlatacagım. To be continued...

P.S: Her ne kadar cok yardımı dokunmasada bu konunun aklıma gelmesine sebep olan agresifboy a tesekkuru bir borc bilirim

8 yorum:

  1. Mimlendin ula, vitaminsiz insan:D

    YanıtlaSil
  2. amk nerden buluyon lan böyle resimleri
    gagagagagaga :D
    sirf resimlere bakmaya giriyom walla gagagagaga

    YanıtlaSil
  3. @liella hec bunları mim falan beni bozar. Egitici bir blogun cizgisinden sapamam.Benim abazan genclige karsı bır sorumlulugum var.

    @sonkralice valla sen siteye girde ne icin girersen gir. Sorun yok. Sonkralice dedinmı bi duracan orda. İLk değil ama son kralice

    YanıtlaSil
  4. Metaforları beğendim, bir evladın susuzluk özlemi de olablirdi başlık, neyse.

    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. oda olabilirdi ama bulutsuzluk özlemi isimli grup bu yazının cıkıs kaynagı olunca mecburen bu ismi koydum:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...