24 Aralık 2010 Cuma

G Noktası Nerededir...

Uzun bir ara vermek durumunda kaldım yazılarıma. Ama boşluğu buldugum an yazıyı yapıstıryorum. Talebeler okulu kırmasın.Bugunku egitici konumuz efsane olma yolunda ılerleyen G noktgası üzerine olacak. G noktası nedir yenirmi içilirmi nasıl birşeydir bu. Seks hayatı yeni başlayan birinin G noktası ile işi yoktur. Bu konu biraz uzmanlar içindir. Yenni başlayanlar önce diğer derslere göz atıp sonra bu konuya gelsinler.

Kadın vucudu erkek vucuduna oranla daha uyarılmaya müsaittir. Kadınları uyarmak için onun boynuna ufak ıslak bir öpücük kondurup sonra hafifce o ıslak yere doğru üflemeniz bile onu uyarmaya yetecektr mesela. Bunu deneyin hoşuna gidecektir. Yada göğüslerinin okşanması hoslarına gider. Dudaklarda erojen bölgelerdendir. Klitorisi söylememe gerek bile yok. Ama G noktası bunlardan cok farklı bunlardan cok öte bi yerdedir. Çünkü G noktası hatun kişi uyarıldıktan sonra onu zirveye ulaştıracak olan yerdir. O yuzden erkeklerin G noktasının nerede olduğunu bilmeleri lazım.

G noktasının varlığı hep tartışılmıştır. Var diyenler olduğu gibi yok diyenlerde olmuştur. Ben kendi tecrübelerime dayanarak var olduğunu söyleyebilirim ama maalesef herkesde değil. Doğa bu konularda herkese aynı şansı vermemiş ne yazıkki. Bazı hatunlarda varken bu bölge bazılarında da yoktur. Yada ben bulamadım. Ama herkesde olsaydı bu kadar tartışılmazdı zaten.

Gelelim G noktasının tam olarak nerede olduğuna. Hatun kişi uyarıldıktan sonra daha hayvani bir tabirle amı sulandıktan sonra orta veya işaret parmağımızı vajinanın içine sokuyoruz. parmağımızı yarısına kadar soktuktan sonra diğer bir ifadeyle parmagımızdaki çizgilerden 2. sinin hizasına geldikten sonra parmagımızı yukarı doğru kaldırıyoruz. Oralarda boyle ufak yuvarlak bir et parcası olmalı nohut büyüklüğünde. Bunu söyle bir ornekle acıklayalım. Odadaki ampül bozulmuş değiştirmek lazım. Odaya 2 adım atıp girdikten sonra yukarı ampule doğru çıkıp onu değiştirmek için tutuyoruz. Tam olarak yerini anlayamayanlar için bir resim koyuyorum hala anlayamayan varsa bıraksın seksi gitsin limon satsın.

resimde gördüğünüz bölgenin okşanması kızların çok hosuna gider. Buradaki diğer bir durumda kızların bu bölgeye kendi kendilerini tatmin ederken ulasmaları biraz zordur. O bakımdan kendilerinin yapamadıgı bir hazzı onlara biz yaşatmış oluyoruz. G noktası vajinal orgazm için olmazsa olmaz bir yerdir. Bu noktayı keşfeden kadınlar daha kolay vajinal orgazm olmaktadırlar. Bir uyarıda bulunup konuyu bitirelim. Siz siz olun hatunun G noktasını bulacam diye kazı çalışması yapmaya çalışmayın. çaktırmadan bulmaya çalışın yok bulamadıysanız zorlamayın yoktur çünkü. Boka düşmüş boncuk arar gibi  G noktasını aramayın

11 yorum:

  1. Faydalı bir konuya "parmak" atmışsın teşekkür ediyoruz, bizim zevkimize çalışan adamları severek takipliyoruz.

    öpcük.

    YanıtlaSil
  2. İbretlik bir paylaşım olmuş Reyiz :)

    YanıtlaSil
  3. bunla alakalı bi kaç video mevcut bende.gerçi orada üstad cebindeki anahtarı bulur gibi hiç bakmadan sokup koyuyodu G ye noktayı..güzel konu.teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. @ krispina parmaktaki vurgu iyiydi:)
    @mr e ibret alabilene anlatıoz zaten
    @gk müdür link varsa bana da at olmadı paylasalım burda millet faydalansın.

    YanıtlaSil
  5. bebeğim bu emrahlı avatarın beni benden alıo her baktığımda :) çok pis parmaklarım lasdşlasşldasld

    YanıtlaSil
  6. ben bu kadar cenabet blog ne gördüm ne duydum arkadaş!

    YanıtlaSil
  7. demek ben şanssızım ben şanssızım şanssızımmmmm

    YanıtlaSil
  8. cicim, vakti zamanında gelişim yayınlarının çıkardığı bir cinsel yaşam ansiklopedisi vardı.. bu konuyu hıfzettiğimde yaşım 12 falandı.. yalnız senin arama çalışması yapmamaya yönelik öğüdün orada yoktu.. hayat kitaplardan öğrenilmez diye boşuna dememişler.. 17 yaşımdayken arama faaliyetini de yaptım, kız bundan hoşlanmadı.. o zamanlar senin gibi ilim irfan sahipleri yoktu.. şuku..

    YanıtlaSil
  9. @ilgiyeihtiyacım var bi postada sen git o zaman mudur
    @zeyzey ah garibim maalesef sende kader mahkumlarındasın
    @hergele valla mudur ilk arama çalışmalarında ister istemez bulmak için hırs yapıo insan. Buralarda bı yerde olmalıda ben bulamıom hissi ister istemez yasanıyor. İlim ve irfan paylaştıkca artarmış.

    YanıtlaSil
  10. serefsiz at bu defa resimleri kötü secmissin amk
    ceza olarak sikine aci biber sürmek lazim aslinda senin
    sana demiyormuyum yazilarina xxxl memeli sari sexy hatunlar ekle diye götveren :@
    hayvan herifff pislik at

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...