28 Aralık 2010 Salı

Strip CLub Macerası

Evet bugunku yazı biraz daha soft olacak. Aranızda bunun neresı soft lan hıyar diyenler olacaktır. onlara diğer konuları okuyup sonra bu konuya gelmelerini tavsiye ederim.Bu yazımda size amerikada öğrencilik yıllarımda yaşadıgım bir strip club maceramı anlatacagım.

Amerikaya gittikten 1 ay kadar sonra biz 3 kafadarın ibre 180 e vurmaya başladı tabi. Dil bilmeyiz yol bilmeyiz. Okulun bulundugu bölge ufak bir yerdi. Newyorkun 3 saat dısında kalıyordu. İstanbuldan gidip boyle bir kasabayla karsılasınca amerıkaya dair hayallerımız yıkıldı tabi.Amerika hani özgürlükler ülkesi ya. Yalan aq. Parayla sikmeye hatun bulamıyorsun. Türkiyede bu işler daha rahat oluyor. Biz gözü kararttık bir akşam ne oluyor ne bitiyor ögrenecegız. Bir taksi tuttuk kasabanın merkezine gittik. Orada bir bilardo salonuna girdik. Yüzsüzlüğe bakınki direk adama sorduk. hatun işleri nasıl dönuyor burda gibisinden. Eskort olayları nedir. Olayla ilgili bilgi almaya calısıoz yarım ingilizcemizle. Adam o işlerin amerikada yasal olmadıgını heleki boyle bir yerde zor bulabılecegımızı soyledi. ama kızlar rahattır o durumlara cok gerek kalmaz diyerek bizi teselli etti. Ama bize acil lazımdı durum kötüydü:) Sonrasında bir strip clubdan bahsetti. Tarifini aldık. Buraya 10 dak mesafede demişti adam. Biz nerden bilelim arabayla 10 dakka oldugunu. Nasıl bulduk orayı hala bilmiyorum ama 1 saate yakın bir yol yuruduk. abazanlıgın ne derece kuvvetli oldugunu burdan anlarsınız sanırım.
Mekanı buldugumuzda bir cocuk gibi sendik. heleki mekanın onunde sıgara ıcen iç camasırlı hatunları falan gorunce aradıgımız yerın burası olduguna kanaat getırdık. Mekana girdik arka taraflardan bir yere oturduk. ablanın biri borunun etrafında donup duruyodu. 5 dakka da bırde hatunlar degişiyordu. Bizimkiler tutturdu kucak dansı yaptıralım diye. Arka tarafta odalar var özel orada kucak dansı yapıyor hatunlar. kucak dansı 40 dolarmıs. Dedim ben 40 dolara istanbulda karı sikerim vermem bu parayı. Bizimkiler niyeti bozmus illede yaptıracagız. yaptırın dedim aq. onlar gitti ben tek kaldım.


Dans edilen sahnenın altında sandalyeler var. Oralara oturursan dans eden abla dans ederken tek tek gezıyor o sandalyelerı sana ozel kısa sovlar yapıyor bahsıs alıyor bunun karsılıgında. İzledim mevzuyu biraz herkes 1 dolar veriyor. aha dedim bu bana uyar. Yanlıs olmasın cimri biri oldugumdan değil sadece herseye hakettıgı degerı verırım. Yeni bir hatun çıktı piste. hemen gittim en sondaki sandalyeye oturdum. En sondakini seçmemin sebebi ise müziğin sonlarına doğru abla çırılçıplak kalıo üstünde hiçbişi yokken bana şovunu yapacak. Bu kadarda iyi bir gözlemciyimdir. Neyse ufak ufak dans ederken başladı sandalyeleri tek tek dolaşmaya. Sıra bana geldiğinde tabiiki üstünde hiçbirşey yoktu. Kulğıma eğilip "Stand Up" dedi. hemn denileni yaptım o heyecanla. Sahne yuksek oldugu için ayağa kalkınca anca hatunun diz hizasına gelebildim. abla bir bacagını bir omzuma diğer bacagını öbür omzuma koydu. İleri geri gitmeye başladı. Amını bu kadar yakından görmüştüm. Birde parfüm gibi bişi sıkmıs mis gibi kokuyordu. İnsanın buna tahammul edebılmesı cok zor. ama tahammul edemeyenler için izbandut gibi bir bodyguard hazır bekliyor. O yuzden uslu durmak zorundaydım:) Şov bittikten sonra 1 dolarını verdım hatunun sonra gectım arka masalardaki yerime.

Arkadaşlar geldi 2 dakka sonra. naptınız lan dedim. hatun bunların ustune cıkmıs 1-2 surtunmus ne bıyerıne ellenmesıne musaaade etmıs nede bosaltmıs bunları. balta elde gelmişler. karılar işi biliyor tabi. Tam bosalacakken duruyorlarmıs. Bizim arkadaslardan bırının kulagına 100 dolar verırsen bosaltırım senı demıs. O psıkolojıyle o parayaı verenler vardır muhakkak ama bizimki zaten 40 doların verdıgı acıyla bu kadarıya yok demiş. Balta elde donmusler anlaycagınız. Dedim izleyin beni.
Yeni bi hatun cıktı sahneye. ben bir oncekının de vermıs oldugu tecrubeyle gene aynı son sıradakı sandalyeye kuruldum. Gene abla sovlarını yapıp en son bana geldi. Bu sefer 1 doları hazırlamısım elimde bekliyorum. Buda ayaga kalk dedi kalktım. Elimdeki 1 doları aldı. Rulo şeklinde yuvarlayıp sigara gibi bişi yaptı 1 doları. Sonra bana agzını aç dedi. Hemen açtım. 1 doları sigara gibi agzıma sıkıstırıp onumde diz çöküp göğüslerini arasını gosterdı. Parayı oraya koymamı istiyordu. Dururmuyum hic parayı agzımla gogsunun arasına koydum bir anda beni göğüslerinin arasında sıkıstırdı. Seksden daha zevkli bi durumdu diyebilirim. Sonra bizimkilerin yanına dondum mal gibi bana bakıolar. Onların 80 dolara yaptıramadıkları seyı ben 2 dolara mal etmıstım:) Trajikomik bi durumdu gercekten.

Cıkısta kızlardan bırını kaldırırmıyız dıye bekledık. kızın birine yanastık dedik bizimle gelirmisin bu gece. Reddediyorlar. Onlara sorsan biz danscıyız fahise değiliz havasındalar hala. Boylede garıp bı dusunce tarzları varStrip cluba gitmediysenız hıc muhakkak tavsıye ederım hersey sok-cıkar değil arkadaslar. bazen bu tarz seyle daha cok haz verır ınsana. Strip clubu gözünüzde canlandıramıyorsanız alın size bir video.
http://www.vidivodo.com/311312/rocket-strip-club

14 yorum:

  1. neresı soft lan hıyar? :) parayla sikmeyin..

    YanıtlaSil
  2. @sade al işte tepeden yazıya giriş. hadi bakem önce diğer yazılara sonra buna. Parayla seks zaten cok tasvip etmediğim bi durum ama ibrenin 180 e vurması nedir bilirmsn sen. Sen de ibre bile yok nerden bilecen:D

    YanıtlaSil
  3. para elinin kiri be, kalkmışın dini imanı para birimi olmazzz

    YanıtlaSil
  4. afferin lan at :D
    bu defa zevkime göre resimleri secmissin :D
    sariiiiii sariiii <3
    sikine aci biber sürmekten vazgectim.

    ama harbi soft olmus bu yazi
    ben am göt meme fln göremedimmmm :S

    YanıtlaSil
  5. @toprak aynen mudur kalkmısın sadece inmesi gerekir bunu bilir bunu soylerım
    @sonkralice sen erkek olsan nasıl bişi olurdun cok merak edıom he.

    YanıtlaSil
  6. dua etki erkek degilim erkek olsam gay olma ihtimallim cok olurdu anal sex yapardik artik^^ yakisuuuklu attim beniiim <3

    YanıtlaSil
  7. üstüme iyilik sağlık!
    :D

    YanıtlaSil
  8. Work and Travel için mi gitmiştin yoksa SUNY mi?

    YanıtlaSil
  9. @sey ustad burda konusmayalim bunlari mail adresinden iletisime gecelim. Sohbet ortami yapmayalim simdi burda

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...