4 Ocak 2011 Salı

Ekşi Sözlük Baskını..

Bloğu olanlar bilir sürekli bir bloğa bakma ihtiyacı hıssedılır. Siteyı takıp eden varmı. İstatistikler ne durumda diye. Dün akşam da gene rutin bir şekilde iphonumdan actım blogu. İstatistiklere sole bi göz ucuyla baktım. Genelde alıskanlıgımdır. İstatıstıklerde simdi secenegını secerek o an kac kişi sitede ona bakarım. Ulan bıde ne gorıımmm dalgalı bır frekans. Dedim ulan yanlıslıkla aylık istatistiğe mi baktık. Sayfayı yeniledim hakkaten doğru. Olayın şokuyla boğusurken trafik kaynaklarını ınceledım. Karşıma şu kaynak çıktı.
http://www.eksisozluk.com/show.asp?t=takip+edilesi+bloglar&a=td

Eksi sozlukden misafirler gelmiş. Hacı madem gelıonuz haber verin aq. Kim beslicek bu kadar adamı. Alın marifetinize bakın:
Bu blog acıldıgından beri bole bişey görmedi.  rami yaktıracaksınız bloga he. Cpu yüzde 99 a vurdu. ankaragazozu adlı arkadaşa da ayrıca teşekkür ederim. Blog okundugu muddetce guzeldır. Sizin gibi destekçiler oldukça insana yazma şevki geliyor. Alttaki istatistikteki yarrak gibi yukselen şey size armağanım olsun ekşi ailesi:)




1 yorum:

  1. Ekşi sözlük ahalisi seni bir hayli sevmiş anlaşılan, hayırlı işler...

    İstatistikleri yansıtmak isterken koyduğun ekran görüntüleri kullandığın Blogger temasının yazı çerçevesi sınırlarını aşmış.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...