19 Ocak 2011 Çarşamba

Genelev Diyalogları


Gecenlerde bir arkadaşım anlatıyordu. Kerhaneye giden birinin hikayesini. Adam kerhaneye gitmiş. üstünü başını cıkarmış. mevzuya girmeden önce en son coraplarını da cıkarmaya başlamış. O sırada genelevdeki abladan gelen tepki çok manidar: Ne o ayaklarını mı sokacaksın? Ben bunu ilk duydugumda yarılmıstım gülmekten. SOnrasında nette arastırınca buna benzer durumlar fazlasıyla yasanmıs. Enteresan diyaloglardan secme bir liste hazırladım size.

müşteri: saati ne kadar?
hatun: 20 kaat
müşteri: e kapıda 10 yazıo?
hatun: o zaman git kapıyı sik pezevenk

+merhaba
-merhaba canim, cikalim mi yukari?
+tamam, kac para vericem ?
-60 milyon
+o parayi bana ver sen beni sik
-sittir. o. cocugu
- abla işin zordur senin, dayanmak zor olmuyor mu?
- sanane lan sana giren çıkan mı var!!

- merhaba
+ merhaba şekerim gel böyle. ne istersin oral, anal, normal, grup.
- yok ben toptancıyım abla. içecekleri getirdiydim.
+ olsun anam toptancısın diye kestirmedin heralde kamışı
- allah kolaylık versin abla ben kaçayım.


genelevden içeri giren adamın, eli skindedir, okşar, kaşır, pantolonunu bi oraya bi buraya çekiştirip durur.
hazır cevap kevaşe atlar hemen.
+ne o çok büyük içerde rahat edemedi herhalde
-dediğin gibi çok büyük pantolona sığmıyor
+o zaman kıvırda gtüne sok


anal sonucunda dışkı gelmesi sonucu oluşan iğrenc durumda:
erkek:bu ne lan bok çıktı burdan
kadın:10 mılyonluk götten kıyma cıkcak degıldı ya ayı




+ablacım ücret ne kadar.
-50 ytl canım.
+ama biz 7 kişi gircez olur di mi?
-çüş hayvan, danaya mı giriyon 7 kişi...
+hönk...

adam: eee... anlat bakalım nasıl bulaştın bu işlere?
kadın: bizimki baba mesleği.
adam: ?!


9 yorum:

  1. Allah belanı vermesin Hırkız:D

    YanıtlaSil
  2. para karşılığı bir kadınla sex yapan erkeklerden böööğğğğğğğğ

    YanıtlaSil
  3. Sonuncusu en vurucu olanı :)

    YanıtlaSil
  4. @liella bunu iyi bişi sayabılırız sanırım
    @sade senin su para karsılıgı sekse karsı olan durusunu ıbretle ızlemekteyım. oxford vardıda bızmı okumadık tarzı bı cvb alman kuvvetle muhtemel
    @jusliar fena sayılmaz
    @zero evet sonuncusu yıkılmalık kıymalı olanda fena deil ama

    YanıtlaSil
  5. Kıymalı olana çok güldüm hala da gülüyorum :D

    YanıtlaSil
  6. Benimde var bi anim teri gelmisken paylasayim.
    İlk defa ve son defa bir hayat kadiniyla birlikte oluyordum, yazin sicak bir gundu. Zati orospu hemen gelir gelmez yataga gecti. Onsevisme istersin genc adamsin dedi, yok sen saxoyla basla dedim, uzandim basladi saxoya, tam kaldirdiktan sonra ben doggy istedim o da onu sonra yapariz sen bi gel dedi sirt ustu yatti.
    Bende tam uzerine uzaniyordum ki hatunun yazin sicagindan essekler gibi terledigini ve ter koktugunu fark ettim.
    Soylemesi ayiptir benim mal biraz hassastir hemen boynunu bukuverdi.
    Kadin iceri almaya calistikca mal boynu bukuk giremiyor tabi.
    Bende refleks olarak: Vay amina koyum yaa dedim.
    Zati orospu yuzume bakti ve: Sen once onundeki ama koy, gotveren. dedi.
    Bunu duyan benim sartel atti ve: Seni amina kodumun orospusu diye baslayan ve sonunu hatirlayamadigim kadar uzun bir kufur bombardimanindan sonra kariyi evden kovdum.
    Hayatimda yedigom en muhtesem ayardir, unutulmaz.

    YanıtlaSil
  7. Bir de yakin bir arkadasimin basindan gecen hadise soyledir:
    Arkadasim kariyi guzelce siker ve aralarinda muhabber baslar:
    - bla bla
    + hebele hubele
    - yok be ablacim ne alakasi var.
    + ne ablasi lan hirbo, ablani sikiyon mu lan sen?
    - honk????

    YanıtlaSil
  8. @MR e kıymalı olan benımde favorım
    @ali b valla senın hıkayelerde ıyıymıs. ilkine guldum baya. ayarın kralını yemıssın

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...