28 Mart 2011 Pazartesi

Evlenmeden Once Denenmesi Gereken Seks Pozisyonlari 3

5 yorum:

  1. boğulur moğulur şimdi bu tecrübesiz kızlar...

    YanıtlaSil
  2. boğan adam tecrübelide, savunmasız kadın mı tecrübesiz:)) komik ya

    YanıtlaSil
  3. İngiltere'de 32 yaşında bir kadın bu pozisyonda öldü ve kadın tecrübeliymiş hatta öyle tecrübeliymiş ki pozisyonun müptelasıymış. Olaydan sonra kadının sevgilisi gözaltına alındığında sorguda "Hep yapardık, sevgilim bu pozisyonu çok severdi ama bu sefer bir şeyler ters gitti, onu kaybettiğim için çok üzgünüm" demiş, şaka gibi.

    YanıtlaSil
  4. denediniz mi bilmiyorum ama bayılma noktasındaydım ben de denediğimde..

    YanıtlaSil
  5. @x-coach kizlarin ne sucu var bogan erkek is onda biter
    @maviden katiliyorum sana
    @sey himm o zaman sakat bi pozisyon
    @demin soyledim denedim ama tabiiki karsi tarafa sormak lazim ne hissettigini. bunun denenmesi icin ciftlerin karsilikli birbirlerine guvenmeleri cok onemli

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...