1 Mart 2011 Salı

FUCKBUDDY DEGILDIN SEN...

Genelde burada seks icerikli yazilara aliskinsiniz biliyorum ama bu yazim biraz farkli olacak. Bugunlerde yasadigim kararsizlik ic cekismeler ve mutsuzluktan bahsedecem size.

2 senedir beraber oldugum kizdan ayrildim. Gerci ben hala yeniden baslayacagimiz inancindayim. daha onceleride bir cok defa ayrildik baristik. Ama bu sefer is uzadi 3 gundur hicbir temasimiz yok. Ne telefonla ne msnle ne de yuzyuze bir gorusmemiz olmadi.Bundan 3 ay kadar once bu kizin beni aldattigini ogrendigimde onu birakmistim. ama bana kendisinin 10 senelik bir iliskisi oldugunu ve iliskisi oldugu kisininde 5 senedir yurtdisinda oldugunu soyledi. Aslinda beni degil o cocugu benle aldatiyordu. Benden ayrilmak istemiyordu. Soyledikleri dogruydu . Aslinda bende ondan ayrilmak istemiyordum cunku bugune kadar tanistigim kizlarin arasinda en kafa dengi kiz buydu. Konusmadan anlasabiliyorduk. Birbirimizin beynini okuyabiliyorduk. Aramizda kimsenin bilmedigi ortak bir dil vardi. Ama mutluyduk. Bu kizin beni aldattigini ogrendikten sonra ben bunla tekrar barsitim ama intikam almak icindi bu barismam.  Kiza aci cektirecektim. Ve bunuda kendisine soyledim. Ona aci cektirecegimi bile bile benle olmak istiyordu. Zaman icinde aramizda efendi kole iliskisine benzer bir durum olustu. Aldatmanin vermis oldugu mahcuplukla benim her dedigimi yapiyordu artik.  Bu seks hayatimizada yansidi. daha once denemedigimiz seyleri denemeye basladik. Cunku soz hakki benimdi ve ben ne istersem o oluyordu. Sado mazo tarzi bir iliski icine girdik. Bu durumda ikimizde sikayetci degildik aslinda. Ikimizin iliskisi fuckbuddy iliskisi degildi. Cunku fuckbuddy olan kisiler birbirinin hayatina mudahale etmez sadece sevisirler. Ama bizde tek tarafli bir hakimiyet vardi. ben onun hayatina karisiyordum ama onun boyle bir hakki yoktu.

Baska bir kizlada gorusmeye basladim. ve bunu sirf onun canini acitmak icin yapiyordum. ama bu gorustgm kiz siradan tipik bir turk kiziydi. sadece digeri bunu bilsin cani yansin istedim. Ama bu durum zaman zaman sikinti vermeye basladi bize. Kaldiramiyordu bu durumu. Cunku benim mutlulugum icin herseyi yapiyordu. Zaman zaman bu konuda sesini yuksetmeye baslasada hemen susturuyordum cunku ilk aldatan oydu ve ben onu gizli sakli bir bicimde degil alenen aldatiyordm. Onun hayatina karismam aslinda hosuna gidiyordu. nedenini bilmiyorum ama degisik bir tarzi vardi. En son benden habersiz bir gece disari cikmasiyla bizim ipler koptu. Uzerinde bu kadar hakimken benden habersiz birsey yapmasi beni rahatsiz ediyordu. Onu sanki kolem gibi goruyordum. Kendisinede soylemistim sen benim kolemsin diye. Bu durumdan hicde sikayetci degildi. Ama o aksam disari cikmasi ve benim asiri tepki vermem aradaki kopruleri yikti gecti. Cok agir sozler kullandim ona. Butun bunlara ragmen gene birakmadi beni. Cok aradi cok ugrasti ama ben burnumdan kil aldirmadim. Sonunda o da pes etti.

Geriye donup dusunuyorum. Su an mutlumuyum yaptigimdan yada bu siradan duz hayata onsuzluga nasil alisacam diye endiseleniyorum. Cunku yeni sevgilimle oturdugumda konusmalarindan sikiliyorum. Klasik sohbetler beni bayiyor. beni niye aramdin niye msj atmiyosun triplerini cekemiyorum. Ben herkeste o kizi ariyorum sanirim. benim hayatimi cok degistirdi. belkide kaba saba bir adam oldum onun yuzunden ama su an geri donemiyorum. Kizlarin karsisinda kibar olmaya calismiyorum. Dumduz ne diyeceksem soyluyorum cunku onunla oyleydik. Duz bir iliskiye alismam zaman alacak sanirim. sadece icimden gecenleri dokmek istedim buraya. bana bir akil verin. ne yapmaliyim?

10 yorum:

  1. beynin sulanmış senin bu ilişkiden

    YanıtlaSil
  2. sirf kizin canini sykmak icin baska kizin gonlunle eglendin :S ne mi yapmalisin, as kendini, o kizda okadar sabir varken bi habersiz disari cikti diye iliskiye son verme, wayy nekadar basitlesmis hersey bu zamanda

    YanıtlaSil
  3. yavrucum. bı kıza geri dön ve adam gibi bir ilişki yaşayın. sen yeni sevgiline tipik tür kızı diyorsun ama sen de tıpik bir türk erkeğisin. aş kendini neymiş o canı yansınlar izinsiz dısarı cıkılmazlar. cık cık

    YanıtlaSil
  4. @sade sorma valla hemde ne sulanma.
    @kelebegin sansi valla haklisin diger kiza bir haksizlik yapiyorm ama umrumda degilki bu. Kotumuyum evet
    @femmefatale aslinda benden habersiz disari cikma triplerine giren bi tip degilim de o aksam ile ilgili kesin bir yargi vardi. fazla supheli hareket ediyordu. Cikmayacagim diyordu ve ben cikacagini hissediyordm cunku onu cok iyi taniorm. 2 gundur gizli numaradan biri ariyip sesimi dinliyor bu bir isik olabilir

    YanıtlaSil
  5. sana o kıza bağlanmışsın demiştim bi zamanlar hatırlıyorm, keşke öleceğimi de bilsem yahu. lşsadlşasşldaşsld

    ohhhhh iyi olmuş sana, dön o kıza adam gibi bi ilişki ver kızcağıza.

    YanıtlaSil
  6. O kıza dönmeni istiyor herkes ama ya döndükten sonra ne olacak? O efendi sen köle mi? Veya o köleydi zaten, bu sefer daha fazla mı eziyet edeceksin? İçinde ona karşı kızgınlık var ama bir tarafında köpekler gibi pişman..Hadi buyur bakalım...

    YanıtlaSil
  7. @marca evet sen soylemistin ama insan kaybedince farkina variyor yaninda olunca degil.
    @bytheway eger olurda barisirsak durumumuzda bir degisiklik olmaz. cunku o benim efendi olmamdan rahatsizlik duymuyor aksine hosuna gidiyor onunda bu durum.

    YanıtlaSil
  8. Nasıl bir ilişki anlayışı bu ya?! Yaptığın şey hayvanlıktan başka bir şey değil! Efendiymiş peh!

    YanıtlaSil
  9. insanlar neden rahatszılık duymuşlar bu efendilik kölelik meselesine anlamadım :S bu bir tercih meselesidir yani özellikle yatakta. kimileri emredilmesinden hoşlanır kimileri emredilmekten. yeri gelir kız efendi olur adam köle tabi her iki tarafta memnunsa bu durumdan. onlar memnun kime ne ? bende geri dönmeni tavsiye edicem. bi ilişkide rahat olabilmek kadar güzel bi şey istediğin zaman istediğini söylemek gibi doğal davranabilmek gibi kendin olabilmek gibi ve dediğin gibi kibar olmaya çalışmamak gibi ...

    YanıtlaSil
  10. @sey gereken cevabi zeyzey cok guzel vermis aslinda ekleyecek bisey bulamiom
    @zey0zey dusuncelerime tercuman olmussun. tsk bu arada baristk zaten o kizla. dedigin gibi o rahatligi baskasiyla yasayamam. kendim olarak kabul etmis biri beni en azindan.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...