22 Mart 2011 Salı

Kizlarin Agda Sorunsali


Kafama takilan bir durum var ne zamandir. Kizlarin agda olma olayi bana oldum olasi garip gelmistir. Kizlarin agda yaptirdiklarini ogrendigimde yasim cok ufakti. Agdayi bacaklarindaki ve kollarindaki killari almak olarak biliyordum. Ama ne zamanki kizlarin kuku bolgesindeki killarida agda yaptirarak aldirdigini ogrendim o zamandir bu konuyu merak edip durdum. Artik erkeklerde kuaforlerde agda yaptiriyor ama bizdeki agda belirli bolgelere yapiliyor. Yanaklarda istenmeyen sakallari agda ile aldiriyorlar. veya kaslarinin fazlalik kisimlarini agda ile aldiriyorlar. Ama siklerinin cevresindeki killari aldirma diye bisey bugune kadar duymadim. Belki bunuda yapan extrem yerler vardir ama yaygin olmadigida bir gercek. Kizlar nasil bu kadar rahat bir bicimde kukularini bir baskasinin onunde acip bunu yaptirabiliyor. eger bu is bu kadar normal bir durumsa erkekler neden bunu yaptirmiyor. Neden boyle bir ayrim var?????

20 yorum:

  1. Haha:))

    Düşünsene bir onun sikine sürüldüğünü.

    Artık iş görmez hale gelir,üstünede''kapalıyız'' tabelası asardın.
    Ben düşünemiyorum bile.

    YanıtlaSil
  2. kizlarinki is gordugune gore seninkinede bisi olmaz korkma

    YanıtlaSil
  3. İş görmesi ayrı,çekeceğin acı apayrı.

    YanıtlaSil
  4. walla erkekler de yaptırsa şahane olur bence.. ağzıma kaçan kıllar yüzünden kedi gibi tüy yumağı kusçam yakında.. o kadar da acımıyo..

    YanıtlaSil
  5. Kadınlar bu konularda biraz daha rahat sanırsam.Epilasyon yaptırdıktan sonra bu sorundan kurtuldum çok şükür. Önceleri gittiğim kuaför habire eleman değiştiriyordu. Kukumu en az 20 kız görmüştür:P

    YanıtlaSil
  6. ben gösteremiyorum bir kadına kukumu

    YanıtlaSil
  7. amaaannnnnn bi kadına göstermekte ne var ki, elin adamları neler neler yapıyo aynı kukuya :)

    YanıtlaSil
  8. ben denediydim okurken. üşendiğimden.
    berrrrbaty bişiy! :D

    YanıtlaSil
  9. cillop gibi oluyor kızlar, ne güzel.

    YanıtlaSil
  10. @sade erkek dedigin killi olur:)ayrica 2. yorumunada bayildim.
    @maviden benimde garibime giden durum bu ya nasil ole herkese acionuz rahat rahat:)
    @femmefatale desene sen jiletcilerdensin
    @x-coach yazik olmus senin ufakliga desene
    @baran uludag katilmama eldemi tertemiz kaymak gibi

    YanıtlaSil
  11. @maviden

    Genital bölgede lazer sorunsalını aşmışlar mı yahu? Eğer aşıldıysa ben de yaptırırım valla her 2 haftada bir uğraşmaktan kurtulurum sikimdeki kıllarla.

    @femme fatale
    Neden göstermiyorsun ki? Nazar değer diye mi? :p

    YanıtlaSil
  12. @{~} $€¥ ­{~} Genital için lazer de bir sorun olduğunu bilmiyordum.hatta genitalde daha hızlı çözüm sağlanıyor diye biliyorum.Alexandrite Cihaziyla yapıldı bana. hemen hemen hiç kalmadı.

    YanıtlaSil
  13. yok annem ben kendim alıyorum

    YanıtlaSil
  14. @maviden

    Zaten Alexandrite dışındaki teknikler yalan.

    Sorması ayıptır kaç seans sürdü ve ne kadara patladı?

    YanıtlaSil
  15. @{~} $€¥ ­{~} şuana kadar 4 seans yaptırdım. 4 seanslık paket program gibi bir şeyde anlaştık. tüm vucut diyim -kollar,bacaklar vs vs- 3bin 500 e anlaştık. neredeyse bitti.koltukaltımda ve kollarımda hiç çıkmıyor artık. ama diğer bölgeler için 2 kez daha gidebilirim.

    YanıtlaSil
  16. Ben de yaptırmayı düşünüyorum ancak ben İzmir'de yaptıracağım ve işlemi yaptırmayı planladığım yer tüm vücut programını 3 büyük 1 küçük bölge olarak tanımlamış, bu iş için kenara 4000 TL ayırdım ancak o kadar tutacağını sanmıyorum çünkü erkeklerde sarı tüy olayı pek olmadığı için seans sayısı daha az oluyor ayrıca çoğu bölge kadınlarınkinden daha ucuz.

    YanıtlaSil
  17. @sade aynı dert bendede var bıktım bende kıllarını yutmaktan.


    athırsızı gerckten cok acıo sen dayanamazsın
    ozelkl yazın cekılmıo hem yazın sıcaklıgı hemde kukunun ehehehh

    YanıtlaSil
  18. @vsangel tahmin edebiliyorum. bazen o berberdeki yanak killarini aldirma isini yapiyorumda. boyle bir aci olamaz. Saniyeler icinde bitiyor ama benide bitiriyor. ama siz devam edin yaptirmaya kaymak gibi tertemiz iyi oluyor

    YanıtlaSil
  19. İlk olarak çok rahat ve temiz hissediyorsunuz,seks kısmını blemem ama sırf o temizlik duygusu bile alışkanlık yaratıyor. Lazer var,çeşit çeşit ağda var. Ben de 27 yaşındayım ve daha düzgün olması için kuaföre gittim;hiçbirşey olmuyor. Sonuçta yapan da bir kadın;kadınlar arasında bir yerde bazı konularda bu çeşit rahatlık duygusu olabiliyor. Hamama gittiğinizde de aynı şekilde,anlık bir değişim yaşıyorsun. Sonuçta pırıl pırıl bir cilt! Buna değer..

    YanıtlaSil
  20. @madam konuyu guzel ozetlemıssın. bizde sanırım hamofobı duygusu var. o engellıyor bızı

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...