29 Nisan 2011 Cuma

Evlenmeden Once Denenmesi Gereken Seks Pozisyonlari 5


Aslinda bu postta sifir noktasi na soyledigim gibi kadinin hukmettigi bir pozisyon paylasacaktim ancak arastirmam da ragmen cok fazla resim bulamadim. Seksin dogasinda erkegin hukmetmesi yatiyor zaten. Eylemin adi sikmek. Siken erkek sikilen kadin.Bu yuzden resim bulmakta zorlandim. Strap on takan kadinlarin erkekleri gotten siktigi resimleride yada yukardaki gibi bir resmi paylasmayi uygun gormedim burda.( simdi paylasmamismi oldum). Bunun disinda kadinin hukmeden oldugu bir pozisyon resmi bilen goren varsa mail atarsa sevinirim. Burada seve seve paylasirim.Asil pozisyonumuz asagidakidir.

25 Nisan 2011 Pazartesi

AGRI YAPIYOR BOSALMAM LAZIM!!

Merak ediyorum kac tane kiz bu numarayi yedi. Biz erkeklerin yaraticilikta sinir tanimayan buluslarindan biridir bu soz dizisi "agri yapiyor bosalmam lazim" Genelde sekse atilan ilk adimlarda henuz bekaretini kaybetmemis hatunlar uzerinde denendiginde yuzde 80 oraninda basari saglayan bir formuldur bu soz dizisi. Ablayla on sevisme tamamlanmistir. Diller birbirine degmistir gogusler oksanmistir, birbirine surtme safhasina gecilmistir. Bazi durumlarda ablanin agzina verilmistir dalga. Ama kizlarin henuz cozemedigim ve anlayamadigim bir ozelligi sudur. olayin en atesli aninda dururlar ve hicbisi yapmazlar. Erkegi oyle yuzustu birakirlar. Erkek bi kere cosmus dururmu hic. Once israr etmeler sonra zorla denemeler para etmeyince, bu cumle devreye girer "agri yapiyor bosalmam lazim".

Bugune kadar belkide cok ekmegini yedik bu lafin ama gunumuzde artik kizlarimiz bilincli. Turkiye artik genis bir ulke. O yuzden erkeklerden ozur dileyerek bu sirrimizi acik ediyorum. Agri yapiyor bosalmam lazim diye bir olay yok ya. Bu sadece istedigimizi sizden alabilmek icin uydurulmus bir bahane. Halimize aciyinda bizi mutlu sona ulastirin diye. Ey 250 gram et parcasi sen nelere kadirsin. Bu sirri ogrenmis olsanizda sunu unutmayinki yeni bahaneler yeni yontemler her zaman gelistirebilecek kapasitedeyiz. Istedigimizi alana kadar durmak yok yola devam:)

20 Nisan 2011 Çarşamba

Bir bayanin agzindan SQUIRTING olayi

Fenasinin sitesinde gezerken bir bayanin yaptigi bir yorum dikkatimi cekti. Konu Squirting olayi. yani kizlarin bosalirken idrara benzeyen tazyikli bir sivi cikarmalari. Daha once bu konuya bir okurumun sordugu soru sebebiyle ufakta olsa deginmistim. bkz http://athirsizii.blogspot.com/2011/01/son-kralicenin-sorularna-cevaplar-2.html. Ama bu yuzeysel ve disaridan bir bakis acisi olmustu. Bu konu hakkinda o bayanin yaptigi yorumu noktasina ve virgulune dokunmadan yayinliyorum. Olayi yasiyan birinden ne hissedildigini aktarmak daha dogru olur saniyorum.


yorumlarin hepsini tek tek okudum, acikcasi bu siteyi de bi kiz arkadasima yasadigim bi tecrubenin inanilirligini anlatmak icin nette squirting i ararken buldum.Ben bunu defalarca tecrube ettim ama sadece gecen sene 1 yil sureyle beraber oldugum eski erkek arkadasim bunu biliyordu ona kadar hic boyle bir sey yasamamistim ve haberim bile yoktu.sadece 5 sene kadar once sex and the city dizisinde samantanin lezbiyen bir iliskisinde karsisindaki kadinin onun (tabi dizinin pornografik olmadigini dusunecek olursak sadece samantanin yuzune bir sivi fiskirmasi seklinde gosterildigi) yuzune sicrattigini gordugumde ben de herkes gibi inanmamistim, pek porno izleyen bi insan da olmadigim icin hic bi yerde de gormemistim taki nisanlim bana deneyene kadar..ilki cok sancili olmustu baya ugrasmasi gerekmisti (en az yarim saat kadar) ama bunun kesinlikle daha once ne duymus ne de gormustum.cevremdekilerin de hepsi cok modern ve tecrubeli olsalar da kadin erkek hic birinin bundan ne haberi ne de tecrubesi var, boyle bir tecrubeyi yasamamis olmalarindan dolayi gercekten de cok uzgunum, herkesin yasamasi gerektigine inaniyorum..hem erkek, hem kadin..ve kendimi cok sansli addediyorum, benim eski nisanlim yurtdisinda 15 sene yasamis biriydi, turkiyedeki erkeklerin bundan pek haberi olmadigini dusunuyorum sexte ne kadar iyi olurlarsa olsunlar bunun cok farkli bisi oldugunu bilmeliler..Bir de insanlar bilmeliler ki bu kesinlikle parmaklarla yapilmali dille filan o noktaya ulasabilmek hic mumkun diil ayrica ve ellerinizin de bir o kadar guclu olmasi gerekir beyler , inatla hic skilmadan usanmadan kadin zevkten aci cekse de korksa sizi itsede bacaklarini kapamaya calissada ilkinde , mutlaka sonuna kadar gidilmeli , cunku sonunda yasanan her iki tarafi da cok mutlu edecek, erkek kendini erkek, kadin kendini gercekten kadin gibi hissediyor.ve normal bir iliski sirasinda yasanan bosalma( ki erkekler bunu maalesef bu ulkede orgazm saniyorlar aslinda sadece islanmadir) yada kucuk orgazmlarla olayin alakasi yok..bu bambaska birsey..Ama olayin bambaska bir tarafi da var , eger benim gibi bu tecrubeyi yasadiginiz kisiden ayrilirsaniz ,1 sene boyunca yasadiginiz o bambaska seyi emin olun tekrar yasama ihtimaliniz yuzde 1 filan olsa gerek en yuksek olasilikla , cunku daha sonra asik oldugunuz yada ciktiginiz insan buyuk ihtimalle bunu hic bilmiyor olacaktir( erkekler alinmasin bunu bilmenin sex tecrubesiyle de kesinlikle ilgisi de yok) , ben acikcasi 8 aydir baskasiyla beraberim ama eski sevgilimi bu yuzden o kadar cok ozluyorum ki, bir de bunu yasamak isteyenlere bi tavsiye, bunu tecrube ettikten sonra normal birlesmeler ve kucuk orgazmlar size hic birsey ifade etmiyor artik ,bunu yasamadan once yasadiginiz gibi zevk alamiyorsunuz siradan birlesmelerden:) ona gore dusunup yapin, yoksa benim gibi 1 yildir keske yeni sevgilim de bunu becerebilse diye yakina yakina durursunuz:) ama her baba yiyidin harci da diil, herkesin becebilecegini sanmiyorum ilk denemede (erkegin bunu cok defa yapmis olmasi gerekiyor sanirim hatta parmaklarina kiramplar bile girebiliyor yeri geliyor) ama yine de karar sizin , yapmak isteyen erkeklere bir tavsiye 2 yada 3 parmaginizi vajinada g noktasini bulmak icin kullanirken bas parmaginizi da uretra agzi ve klitoris uzerinde gezdirin hatta hic kaldirin mumkunse de hafifce bastirin..
http://www.sorunbitti.com/sayfalar/cinsellik/gnoktasi.htm
ayni arkadaslardan birinin bahsettigi gibi , yukardaki linkte resmi var..
Ayrica bunu iliskiden sonra yapin , kadin rahatlamis ,siz de rahatlamis ,dudaklar ve klitoris sismis ve kalinlasmis hazir duruma gelmis olur asla on sevisme olarak denemeyin..
bu arada herkes yalnis biliyor, gelen sivinin idrarla ilgisi yok ve kesinlikle de sidik borusundan gelmiyor, ayrica hic ole 20 cm filan fiskiriyor mu bilmiyorum ama en fazla 5 ila 10 cm filan fiskirdigina sahidim ama kesinlikle en az yarim litre yada 1 litreye yakin sivi kesinlikle geliyor..
sirf bunlari yazabilmek icin siteye uye oldum, cunku hic bir kankim bana inanmiyordu bunu anlattigimda , bircok insanin bunu yasamasi gerektigine inaniyorum, ataerkil kurallarla buyumus , sexin tabu oldugu bir toplumda yetistigimiz bu ulkede bir cok ergenin sexin guzel oldugunu anlamasi ve derinliklerini kesfedebilmesi icin sanirim 30 lu yaslarina gelmeleri gerekiyor ama bunlarda bazen gereksiz ve kotu tecrubelerle oluyor..ama yukarda yazilanlardan bazilarini kiniyorum erkeklerin ben geliyim kadinin gelmesine gerek yok tavri aslinda kendilerine o kadar cok sey kaybettiriyor ki , bir kadinin geldigini gorup ondan daha buyuk zevk alip bosalan erkekler eminim daha buyuk haz aliyorlar
, ayrica bir kadinin icindeyken de defalarca bosalmadan ereksiyonuyla haz alan erkekler de var, sadece bosalirken haz alindigini sanan erkekler i anlayamiyorum..ayrica aklima gelmisken bi tavsiye,..
on sevismeyi opusmeyi oral sexi vs yi de sayip yok 1 saat yada 1,5 saat sevistik diyen erkeklere de sinir oluyorum, onemli olan icinde olan suredir ve performansindir, erken gelen erkeklerin bir bahanesi oldugunu dusunuyorum onsevismenin.onsevisme de neymis anlamiyorum icindeyken de bi insanla saatlerce sevisebilir, buna ask yapmak denir ,:))
herkese saygilar , umarim bi faydasi olmustur, cunku ilk kez vakit harcayip bi bloga bu kadar yazi yazdim:))



Yorum yapilan konuya ulasmak icin ise link: http://5posta.org/la-petite-mort-guclu-bir-orgazm/






12 Nisan 2011 Salı

Erkek Poposu...

 Biz erkekler kizlarin dolgun kalcalarinina yuvarlak hatlarina hastayiz ya. Bu durum kizlarda da var. Biz erkeklerin poposu kizlari fazlasiyla tahrik ediyormus.  Bi kac kizdan popomun cok seksi oldugunu ve onlari tahrik ettigini duyunca ikna oldum bende. Yanlissa duzeltin kizlar. Ama hala garipsiyorum bu durumu. daha erkeksi taraflar varken neden erkegin poposu tahrik edici bir oge olarak cikiyor karsimiza

8 Nisan 2011 Cuma

Sert ve Derinden...

Erkeklerle kizlar arasindaki farkliliklar saymakla bitmez heralde. Bu farkliliklar sevisirkende farkedilir. ilk sevismelerimde dustugum bir yanilgi vardi. Zannediyordumki ben nasil zevk aliyosam karsimdaki kizda ayni sekilde zevk aliyordu. Konuyu acmam gerekirse kizin icine giris cikislar ne kadar hizli ve ne kadar cok olursa benim orgazma ulasmam o kadar kolay oluyor. Yani penisim surekli ileri geri hareket ettirerek surtunmeden dolayi olusan haz sonucunda orgazma daha rahat ulasabiliyordum. Benim yanilgim ise karsimdaki kizinda penisin vajina icine giris cikislarindan ayni hazzi aldigi olmustu. Halbuki bu tam anlamiyla dogru degil.

Tabiiki iceri giris cikislardan dolayi bir zevk olusuyor iki taraftada ama kizlar penisin daha cok icerde kalmasini fazla disari cikarmadan baski uygulayarak erkegin onu altinda ezmesinden daha cok hoslaniyor. Bu kisiden kisiye degisebilir ama benim tecrubelerimden edindigim izlenim bu. Erkeklerde giris cikislar ne kadar hizli ve coksa bosalma o kadar cabuk gerceklesirken, kadinlarda penis vajina icinde kalarak sadece iceriye baski uygulanmasi bayanlarin orgazmini daha kolaylastiriyor. Anlatmak istedigimi tam olarak yaziya dokebildimmi bilmiyorum ama yanlis anlasilma olmasin. Tabiiki bayanlarda penisin iceri giris cikisindan zevk aliyor ama burada daha kolay nasil orgazma ulasacaklari hakkinda konusuyoruz. Yani erkeklere tavsiyem kalcadan degil belden calisin. hatunun icindeyken kalcayi ileri geri hareket ettirmek yerine, butun vucudunuzla ileri geri yapin. Tam olarak anlamaniz acisindan birde gorsel koyuyorum.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...