25 Nisan 2011 Pazartesi

AGRI YAPIYOR BOSALMAM LAZIM!!

Merak ediyorum kac tane kiz bu numarayi yedi. Biz erkeklerin yaraticilikta sinir tanimayan buluslarindan biridir bu soz dizisi "agri yapiyor bosalmam lazim" Genelde sekse atilan ilk adimlarda henuz bekaretini kaybetmemis hatunlar uzerinde denendiginde yuzde 80 oraninda basari saglayan bir formuldur bu soz dizisi. Ablayla on sevisme tamamlanmistir. Diller birbirine degmistir gogusler oksanmistir, birbirine surtme safhasina gecilmistir. Bazi durumlarda ablanin agzina verilmistir dalga. Ama kizlarin henuz cozemedigim ve anlayamadigim bir ozelligi sudur. olayin en atesli aninda dururlar ve hicbisi yapmazlar. Erkegi oyle yuzustu birakirlar. Erkek bi kere cosmus dururmu hic. Once israr etmeler sonra zorla denemeler para etmeyince, bu cumle devreye girer "agri yapiyor bosalmam lazim".

Bugune kadar belkide cok ekmegini yedik bu lafin ama gunumuzde artik kizlarimiz bilincli. Turkiye artik genis bir ulke. O yuzden erkeklerden ozur dileyerek bu sirrimizi acik ediyorum. Agri yapiyor bosalmam lazim diye bir olay yok ya. Bu sadece istedigimizi sizden alabilmek icin uydurulmus bir bahane. Halimize aciyinda bizi mutlu sona ulastirin diye. Ey 250 gram et parcasi sen nelere kadirsin. Bu sirri ogrenmis olsanizda sunu unutmayinki yeni bahaneler yeni yontemler her zaman gelistirebilecek kapasitedeyiz. Istedigimizi alana kadar durmak yok yola devam:)

16 yorum:

  1. Abi görseldeki çocuk küçük ibo mu :p

    YanıtlaSil
  2. yıllarca saf saf inanmışız biz de :)

    YanıtlaSil
  3. Cidden ağrı yaptığını ben biliyorum, başıma geldi yani şimdi ağrı yapanla yapmayanı da ayırmak lazım birbirinden reyiz :)

    YanıtlaSil
  4. @sey sanirim o ya. emin degilim ama her baktigimda kopuom bu fotoya.
    @sifir noktasi artik inanma diye anlatioz bunlari
    @mr e mudur hala cikar yolunu ariosun . 1000 de 1 agri yapmistir oda denk gelmistir. yok bole bisi ya

    YanıtlaSil
  5. başlığı okuyup "sallammmaaaa" diye girişecektim ki yazını okudum.. e hadi ucuz atlattın bu sefer :)

    YanıtlaSil
  6. @sade sen yemesende ne kizlar bu numaarayi yedi bugune kadar bir bilsen.

    YanıtlaSil
  7. Boşalamadım ve şu an ağrım var at hırsızı :(

    YanıtlaSil
  8. gel bosaltayim dememi beklemion heralde. Burda o kadar bayan okuyucu var onlar yardimci olurlar heralde.

    YanıtlaSil
  9. Gayet de ağrı yapıyor ya kasıklarda, nasıl yapmıyor?

    YanıtlaSil
  10. başlarda birkaç kere söylemişti bana ama ben zaten biliyordum böyle birşeyin olmadğını
    çaktırmamak için "haa ölee mi tmm o zaman" demşitim

    zaten artık gerek kalmıo :D

    YanıtlaSil
  11. @mezzo morto bende yapmiyor ve tanidigim sordugum bi cok arkadasimda da yapmiyor. Sende urolojik bi problem olabilir.
    @bahare bi ara sor hayirdir de bu aralar hic agri yapmiyomu:)

    YanıtlaSil
  12. yok ondan değil
    aştık artık birçok şeyi

    YanıtlaSil
  13. hala bakire olduguna gore asilacak cok sey daha var demektir

    YanıtlaSil
  14. la olum manyak mısın ağrı yapar tabi, sen yeterince tahrik olup boşalma safhasına gelmemişsinde ağrımamış.
    taşak şişer balon gibi olur kot da darsa vay haline.

    YanıtlaSil
  15. dipnot: ağrıyo boşalmam lazım gerçektir ama sonu şöyledir http://itingotu.blogspot.com/2011/04/neler-oluyor-amna-koyum-ya.html

    YanıtlaSil
  16. valla benim basima hic gelmedi. Bosalsamda bosalmasamda agri yok. cevremdeki muhabbetlerde de bunu amac icin kullanan arkadaslarim oldugu icin bunun olmadiigna kanaat getirdim. Ama burada agridigini iddia eden kisilerde var . bisi diyemem. o zaman kizlar agriyanla agrimayani siz ayirt edeceksiniz:D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...