8 Nisan 2011 Cuma

Sert ve Derinden...

Erkeklerle kizlar arasindaki farkliliklar saymakla bitmez heralde. Bu farkliliklar sevisirkende farkedilir. ilk sevismelerimde dustugum bir yanilgi vardi. Zannediyordumki ben nasil zevk aliyosam karsimdaki kizda ayni sekilde zevk aliyordu. Konuyu acmam gerekirse kizin icine giris cikislar ne kadar hizli ve ne kadar cok olursa benim orgazma ulasmam o kadar kolay oluyor. Yani penisim surekli ileri geri hareket ettirerek surtunmeden dolayi olusan haz sonucunda orgazma daha rahat ulasabiliyordum. Benim yanilgim ise karsimdaki kizinda penisin vajina icine giris cikislarindan ayni hazzi aldigi olmustu. Halbuki bu tam anlamiyla dogru degil.

Tabiiki iceri giris cikislardan dolayi bir zevk olusuyor iki taraftada ama kizlar penisin daha cok icerde kalmasini fazla disari cikarmadan baski uygulayarak erkegin onu altinda ezmesinden daha cok hoslaniyor. Bu kisiden kisiye degisebilir ama benim tecrubelerimden edindigim izlenim bu. Erkeklerde giris cikislar ne kadar hizli ve coksa bosalma o kadar cabuk gerceklesirken, kadinlarda penis vajina icinde kalarak sadece iceriye baski uygulanmasi bayanlarin orgazmini daha kolaylastiriyor. Anlatmak istedigimi tam olarak yaziya dokebildimmi bilmiyorum ama yanlis anlasilma olmasin. Tabiiki bayanlarda penisin iceri giris cikisindan zevk aliyor ama burada daha kolay nasil orgazma ulasacaklari hakkinda konusuyoruz. Yani erkeklere tavsiyem kalcadan degil belden calisin. hatunun icindeyken kalcayi ileri geri hareket ettirmek yerine, butun vucudunuzla ileri geri yapin. Tam olarak anlamaniz acisindan birde gorsel koyuyorum.



3 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...