18 Mayıs 2011 Çarşamba

Baskasi Olma Kendin OL!!

Blog kullananlarin cogunun  duzenli olarak yaptigi birsey vardir. O da istatistiklere ve yorumlara bakmaktir. ben de bu kisilerden biriyim tabiiki. Son 1 haftadir daha once bilmedigim bir site kaynagindan benim siteye misafirler gelmeye basladi. Kaynak linkine tikladigimda ise karsilastigim manzara suydu:



Kim olmadigini bilmedigim biri bir sitede benim sitemi kendi sitesi gibiymis gibi gosteriyor. Reklamim yapildiginami sevineyim yoksa yazdiklarimin kullanilmasinami yanayim karar veremedim. Siteyide biraz inceledim. Sorulan sorulara cevaplar verilerek puan kazaniliyor. Bu arkadasimizda cinsellik konusunda ne kadar bilgili oldugunu ispatlamak icin koymus sanirim. Cunku cevap verdigi sorular genelde cinsel icerikli. Muhtemelen bu yazdiklarimi su an okuyor o sahis. keske bilgim dahilinde yapsaydin bunuda burada seni acik etmek zorunda kalmasaydim. Neyse resimin kaynagina bakmak isteyenler icin link
http://www.kizlarsoruyor.com/uye/JeuxDenfants

1 yorum:

  1. Linkteki siteye baktım. Dandik bir site. Bu işi yapan da bir o kadar dandik biri olmalı.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...