10 Mayıs 2011 Salı

Sabah Sevismesi


Sabah sevismesi diger sevismelerden cok farklidir. Hafif uyku sersemiyken yapilan seks erkek de ve kadinda farkli uyarimlar yaratabiliyor. Hafif uykulu olunmasi sebebiyle sevisme disinda baska hicbir yan etken sizi etkilemiyor. Bu nedenle seksten aldiginiz haz maksimuma cikiyor. Diger bir neden de erkeklerin sabah kalktiginda ereksiyon olarak uyanmalari. sabah ereksiyonu dedigimiz bu durum erkeklerin cogunda gorulur. Bu sertligi yatakta esinizin yada sevgilinizin hissetmesiyle birlikte tamamen dogaclama gelisen bir sevisme meydana gelir. Isin guzel tarafida budur zaten. Planlanmamis programlanmamis, bir sekilde sevismeye baslanir. Ufak dokunuslar, opucuklerle baslayan surec romantik bir sevismeyle sonlanir. Bir sabah sevismesi sonrasi kiz arkadasim ve benim ayni duygulari hissetmemiz ve birbirimize bu seferki cok farkliydi dememiz tesaduf olmasa gerek. Bence denemelisiniz.

12 yorum:

  1. Kesinlikle katılıyorum at hırsızı.. mutlaka denenmesi gerek ..

    YanıtlaSil
  2. bak yaaaa, aklıma düşürdün şimddii.. üüffff

    YanıtlaSil
  3. ustteki 2 yorumu yapanlar bayandir. erkekler sozum size bu konuya dikkat

    YanıtlaSil
  4. Sevgilim var ama sabah sevişmesi için şartlar müsait değil :(

    YanıtlaSil
  5. benim erkeklerimin çoğu gerizekalı çıktı.. gece evlerine döndüler.. oysaki en keyiflisi gece uyku arasında ve sabah yapılan sevişmeler.. aptallar.. bak sinir oldum şimdi..

    YanıtlaSil
  6. sartlar sen musait yapican ustad. bi otel isi gider
    @sade ay kiyamam ya sanah sveismesinemi hasret kaldin kiz sen. bak haline acidim istersen yardimci olayim sana:) tamamen iyi niyetimden

    YanıtlaSil
  7. allah rızası için diyosun :) arada ellerin titremiş yalnız klavyeye hakim olamamışın :)

    YanıtlaSil
  8. at hırsızı iyi güzel söylüyorsun da olay zaten o dediğin noktada kopuyor bizde. otel, pansiyon vs. itici geliyor hanımefendiye :(

    YanıtlaSil
  9. Bu arada sana bi' mail attım bakıp cevap yazarsan çok sevinirim ;)

    YanıtlaSil
  10. ustad baslarda benim hatunda seninki gibi dusunuyordu. bilincaltlarinda otele gidince orospu gibi hissediyolar kendilerini o yuzden gitmek istemiyorlar. ama bi kere goturdum sonrasi pamuk ipligi gibi geliyor.

    mailinide cevapladim. olmuyor girilmiyor

    YanıtlaSil
  11. @sade heyecanlanmamak eldemi:D o heyecani yansitabilmisim demekki:D

    YanıtlaSil
  12. sabah hatun yanında olduğunda sevişmeden durulur mu? :) çok yaptıklarım arasında.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...