7 Haziran 2011 Salı

Ustanin Bana Verdigi Akilalmaz Ayar


Gecenlerde ayiptir soylemesi yeni bir dukkan aldik. Ancak dukkanda buyuk bir sorun var. Bodrum katini su basiyor. Ne yaptiysak ne ettiysek bu suyun nereden geldigini bulamadik. En sonunda binanin tesisat borularini yapan ustaya ulastik ve sorunu tespit etmesi icin cagirdik. Usta borulara bakti asagi indi yukari cikti bisi bulamadi. En sonunda bisi uydurdu. Ust katta banyoda yerde ufak bir delik gostererek, su buradan asagi siziyor dedi. Ben bir delige baktim birde asagidaki suyu dusundum ve ustaya dedimki: aman usta bu ufacik delikten bu kadar cok su sizarmi dedim. Ustanin bana vermis oldugu cevap oldukca manidar: Senin dalganin uzerinde de ufak bir delik var ama butun vucudun suyu oradan cikiyor.

3 yorum:

  1. ahahaah =D
    aslında hiç fena deil ama durum çok fena =)

    YanıtlaSil
  2. Sorma kitlenip kaldim bu lafin ustune ama takdirde ettim ustayi bi yandan

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...