6 Aralık 2011 Salı

Kucuk Fahisem ve Kadinim....

Arabada giderken boynumdan beni öpmelerin nefesini kulağımda hissettirmen. Bütün bunların beni fazlasıyla tahrik ettiğini biliyordun ve araba sürerken sana karsı cok rahat davranamadıgım için bu durum hosuna da gidiyordu. Seni deliler gibi arzulamamı istiyordun ki bunu da fazlasıyla basarıyordun. Ama arabayı kuytu bir sokağa cekebilecegımı hıcmı dusunmedın? Senin üzerinde hakimiyet kurmam cok hosuna gidiyordu biliyorum. O yüzden sana karsı emrivaki bir şekilde arka koltuğa geç demem seni hiç rahatsız etmemişti. Denileni aynen yapıp geçmiştin arka koltuğa. Ben senin kadar ince olmadıgım ıcın arabadan inip arka koltuga gecmıstım. Dudaklarımızın bulusması cokda uzun sürmemişti.  Önce yavaş daha sonra  giderek hızlanan bir şekilde dudaklarımızla birbirimizi azdırıyorduk. Diller işin içine girdiği zaman artık dunya yıkılsa umrumuzda olmazdı.

Arabada cam filmi olması ve öncamında nefesımızden olusan buguyla kapanması daha da rahat hareket etmemize ımkan tanıyordu. Dillerimiz birbirine dokunurken sol elinlede pantolonumun altındaki kabarrıklıgı oksuyordun. Onu sımsıkı tutuyordun sanki bırakırsan gidecek gibi. Ona ulaşman cok uzun sürmedi. Kemer çözüldü düğmeler acıldı bütün ihtişamıyla karsında duruyordu. Saçlarından tutup bir anda aşagı bastırdım. Ne oldugunu anlayamadan dudaklarındaydı artık. Bundan sonra ne yapman gerektiğini cok ıyı biliyordun. Dilini sikimin kafasında gezdirmen beni fazlasıyla tahrik ediyordu . Daha sonra kafasını içine alıp vakum yapar gibi emmen onu. Dahada aşagılara inip gövdesini ve tasaklarımı yalaman hepsi beni mutlu etmek içindi. belki cokda hosuna gitmiyordu ama ben zevk alıyorum diye sende alıyordun. Bir ara hızlandın dudaklarının arasında hızlıca gidip geliyordu sikim. Belkide bosalmamaı bekliyordun. Saclarından bir anda tutup kaldırıp gözlerinin içine bakıp: Daha dur seninle işim bitmedi henüz demem cok hosuna gitmişti. Seni sikmeden bırakmayacagımı cok ıyı bılıyordun. Daha sonra kaldırdım koltuga oturdun sen ben önünde ayakta dururken bir müddet agzında gidip geldim. Zaman zaman köklemelerimde öğğğğ tarzı inlemelerin bile bana yetti. Artık seni sikmeliydim.

Ben koltukta oturmus vazıyetteyken kucagıma geldin. Sikimi alıp tam noktasını bulup yerlestırdın yuvaya. Artık içindeydi tamamen. Nasıl bir sıcaklıktır o öyle. Sanki cehennem sıcagında cenneti yaşatıyosun bana. Üzerımden salınırken göğüslerini oksuyorum. Ne kadar da sertleşmiş uçları. Normal zamanda uçlarına ellediğmde huylanırdın ama sevişirken dünya umurunda değildi. İçindeydim tamamen ve sen sadece ileri geri yapıyordun cok az bir kısmının içinden dısarı cıkmasına izin veriyordun. Kalcalarından sımsıkı tutup sadece ileri geri yapıyorduk. Ara sıra o yumusacık popona şaplaklar da atıyordum. Üzerinde tam bir hakimiyetim vardı. Sen benim seks kölem olmak istiyordun ve bende bunu sana yapıyordum.Yorulduğunu hissettiğim an kucagımdan indirip koltuga yatırdım seni.

 O daracık alanda o kadar zevkli bişeydiki seni evire çevire sikmesi. Kafanı arka kapının kol kısmına yaslıyp seni sırtüstü yatırdım. Amın koltugun tam ucuna boşluga gelmişti. Bende arka koltukla ön koltuk arasında diz üstü çökmüştüm bu şekilde içine girmiştim. Yüzündeki ifadenin anbean deişmesi beni zevkten uçurmaya yetiyordu. Bu şekilde içinde gidip gelirken dudaklarından ısırarak öpüyordum seni. Kulagıma cok sert sikiyorsun beni demen beni daha da hızlandırıyordu. Boğazına sarılmıştım nefesını kesıp içinde gidip geliyordum. Her ne kadar bu durum seni tedirgin etsede aynı anda zevk alıyordun. Seninle sevişirken sana kadınım demem cok hosuna gidiyordu biliyorum. Kulagına kadınım dediğim an herseyi unuturdun.

Sonra bir anda içinden cıktım. Sikimi klitorisisnin üstüne vurmaya başladım. Sen ise sabırsızlanıyordun içine girmemi istiyordun. Ben sikimi vurdukca daha da sertleşiyordu. Bir anda belinden tutup ayaga kaldırdım seni.arka koltuktan ön koltuga dogru doggy style dediğimiz ama türkçesi domaltmak olan duruma getirdim seni. Karsımdaki manzaranın tarifi imkansız. Koltuktan ayaga kalkarken dayanamayıp popona ufak bir ısırık kondurdum. Sonra yavaşca sikimi içine soktum. Hepsinin girdiğine emin olduktan sonra yavaş yavaş git gel yapmaya başladım. Sadece inlemelerini duyuyordum.

O kadar güzel bir poziyonduki bu. Kafan göğüslerin ve belin ön tarafta. Kalcaların genişliğinden dolayı arka tarafta sıkısıp kalmıstı. Ben gidip geldikce sadece kalcaların ileri geri gidiyordu. Gitgide hızlanan bir ritmle seni beceriyordum. Saçlarından tutp bir ata biner gibi üstünde olmak beni fazlasıyla tahrik ediyordu. Bu durum senınde hosuna gidiyordu.Nefes alısverıslerımın hızlanmasından ve gidiş gelişlerimin sertleşmesinden boşalacagımı anlamıstın. Benı daha da costurmak için inlemelerini sıklastırdın sende. Bana erkeğim demen hala kulagımdan gitmiyor. Nefes nefese titreyerek bosalırken bir yandan boynunu ısırıyordum. Yaptıgım hareketler artık kontrolumden cıkmıstı. Bu 10-15 sanıyelık surenın tarıfı olsa emın olun burada anlatırdım ama ne yazıkki tarifi yok. Ancak yasayan bilir.

11 yorum:

  1. yazı ,anlatım supeer ,fotolar muhtesem...
    ozellıkle sarısın kızın bakıslarına bayıldım. .
    Hocam siz bu isten iyi anlıyorsunuz

    YanıtlaSil
  2. tsk ederim. gecen yorumda elestirmistin ama bu sefer dogru okumussun belliki:D

    YanıtlaSil
  3. abi bu kadar ayrıntıyı nasıl gozlemlıyorsunuz bende arabada sevıstim ama bukadar cok pozısyon denememıstım.Yazını okuyunca benimde boyle bir fahisem olsun istedim.

    YanıtlaSil
  4. Yazılarında sevistigin kadınların gorunuslerinden nasıl giyindiklerinden biraz bahsetmelisin romanlarda oyle olur yaa hani gozumuzde canlansın.kendi gorunusunden de bahsedersen tam yerinde olur.

    saygılarımla

    YanıtlaSil
  5. Athırsızı arabada seviştirdin bizi anlatımınla. Apler kardeş arabada daha fazla sevişme pozisyonu için bloğumdaki arabada sevişme kılavuzu yazımı tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  6. @alper ole arabada bi kere sevismekle bunlari yasayamazsin. Tekrarlandikca ayrintilari gozlemleyebilirsin
    @cilekli ben kisilerden cok olayi anlaymayi tercih ediyorum
    @guzelsevisenturk tsk ederim

    YanıtlaSil
  7. Hacı bu olay gerçek mi yoksa çok iyi kurgulanmış, fantezilerle süslenmiş bir hikaye mi?

    YanıtlaSil
  8. @pinzette yaziyi okurken sana hissettirdigidir onemli olan. o yuzden bu sorunun cevabini senin vermeni bekliyorum. Yaziyi dikkatlice oku ve gercekmi kurgumu sen soyle

    YanıtlaSil
  9. Aslında bu soruyu sana sormadan önce çok düşündüm ama tam olarak emin olamadığım için sordum. Yazmaya Ramazan dolayısıyla ara verdikten sonra uzun süre yazmadın. Mola vermeden önce yaşadıklarını yazıyordun ama bu sefer belki daha önce yapmadığın bir şeyi yapıp kurguladığın bir hikayeyi yazmış olabileceğini düşündüm.

    YanıtlaSil
  10. bu yazdigim anlar bir sene once yasandi. ve bunu yasadigim kiza bu yaziyi mail atmistim. noktasina virgulune dokunmadan aynen buraya ekledim. o zaman sicagi sicagina yazilms bir yaziydi. su an yazmaya calisaaydim bu kadar detayi hatirlayamazdm

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...